דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 27 במאי 2017

"דוקטור" גילמור יטפל לכם בדיכאון דולב גילמור הוא נטורופת ללא אף תואר אקדמי. זה לא מונע ממנו לטפל בסכיזופרנים

"דוקטור" גילמור יטפל לכם בדיכאון דולב גילמור הוא נטורופת ללא אף תואר אקדמי. זה לא מונע ממנו לטפל בסכיזופרנים.
מקור: http://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.4053051

28.04.2017 12:10 טלי חרותי-סובר

בסדרת הדוקטורטים הזו היו לי כבר שיחות משעשעות, מוזרות, מביכות ומאיימות. השיחה עם "ד"ר" דולב גילמור הייתה מפחידה.

בשקט ובנימוס הסביר לי ה"דוקטור" שהוא מטפל בסכיזופרנים, סובלים מבעיות דיכאון וגם במחלות נפשיות אחרות. מובן שהוא מטפל גם בחולים במחלות פיזיות שונות. זאת למרות שאינו רופא, פסיכולוג, פסיכיאטר, עובד סוציאלי קליני, או כל מטפל מוסמך אחר.

גילמור הוא נטורופת נטול כל תואר אקדמי שהוא, ודאי שלא הסמכה לטפל בבעיות נפש. את תואר ה"דוקטור" שלו קיבל מאוניברסיטת קליפורניה, לדבריו דרך מכללת מדיטבע, שאינה מכללה אקדמית, ואינה יכולה להעניק תואר בשום תחום. רוב הקולגות של גילמור מקבלים את התואר ממכללת תלתן עליה כתבתי לא פעם, ומפזרת פה תארי דוקטור אין סופיים למטפלים אלטרנטיביים למיניהם, אף אחד מהם אינו מוכר.

הטיפול שלו, לדבריו, כולל הקשבה - הוא חזר כמה פעמים על המילה הזו. בניגוד לרופאים הרגילים, הוא מקשיב לחולים, ואז נותן להם תוספי תזונה. האם משרד הבריאות מכיר בו כמטפל? מובן שלא, ממש כפי שמשרד החינוך לא מכיר בתואר הדוקטור שלו. לגילמור זה ממש לא משנה. בשום מקום לא כתוב שהתואר אינו מוכר בישראל או בכל מדינה אחרת.

גילמור אינו רק דוקטור שמטפל במחלות נפש. על פי אתר האינטרנט שלו, "דולב הוא חבר בארגון העולמי לרפואה אורתומולקולרית, בארגון הבינלאומי לטיפול בסכיזופרניה, בארגון פרייס-פוטנגר ובאגודה הישראלית לנטורופתיה".

דולב גילמור


המושג רפואה אורתומולקולרית העלה בי זכרון פחות נעים – ל"פרופסור" פנחס מנדל, הידוע יותר כפרופסור שקרא לי שרמוטה ושגם לו הייתה מומחיות ב"רפאות קוונטום". במרכז שלו , שלא קיים היום, הציע ד"ר מרדכי ליטמן את אותה רפואה אורתומולקולרית, שהדיוט עוד עלול לחשוב שהיא רפואה מוכרת, קיימת, מדעית ומוכחת. מעשית מדובר בהענקת תוספי תזונה במינונים גבוהים.
לשאלה כיצד יכול אדם שאינו בעל כל התמחות בטיפול בסכיזופרנים להיות חבר בארגון העולמי לטיפול בסכיזופרניה, ענה גילמור שלא חייבים להיות רופאים כדי להיות חלק מהארגון הזה.
אגב, האייטם הזה יגיע למשרד הבריאות, כמו רוב האחרים. האם משהו יקרה? אל חשש. במקרה הטוב יקבל גילמור שלנו מכתב מנומס שמבקש ממנו להציג את עצמו כראוי. האימפוטנציה חוגגת.
תגובת דולב גילמור: "אני עושה הכל על פי חוק. בכל מקום אני כותב שאני לא רופא. עזרתי להרבה אנשים, לעתים ללא תשלום. למי ששואל, אני אומר שהתואר לא מוכר בישראל".

אין תגובות: