דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 17 ביוני 2017

מכללה לרפואה משלימה, ד"ר ערן אשחר, ד"ר חיים ויינברג, ד"ר שלומית רונן

הכירו את שתי הקבוצות של הדוקטורים האלטרנטיביים: הקוריוזים והמסוכנים
אז הנה עוד כמה שמות לרשימה ההולכת ומתגבשת של "דוקטורים" שכדאי להיזהר מהתואר אותו הם נושאים

06.10.2016 16:00
טלי חרותי-סובר
מקור: http://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.3088919

סדרת הדוקטורים ההולכת ומתארכת (לצערי), מעלה קבוצה גדולה של בעלי תארים בעייתיים, ביניהם לא מעט "דוקטורים אלטרנטיביים".

רגע לפני הפירוט הבלתי נמנע חשוב לזכור שדוקטור ברפואה משלימה אינו מוכר בישראל כיוון שהוא אינו מוכר  בארצות המוצא. גרוע מכך – הם ניתנים דרך מוסדות לא אקדמיים בעליל דוגמת ה"מכללה לרפואה משלימה", תמיד בהתכתבות, בדרך כלל מ"אוניברסיטת קליפורניה".

גרוע מכך 2: הם ניתנים לאנשים שלא פעם אין להם אפילו לא תואר ראשון אקדמי, או במילים אחרות – לכל מי שרוצה. כשאדם אומר לכם שהוא דוקטור ברפואה משלימה צריכה להידלק לכם נורה אדומה חזקה במיוחד. אין דבר כזה, לא בארץ, לא בחו"ל.

עם זאת ניתן לחלק את הקבוצה הזו לקוריוזים ולמסוכנים.

בקבוצת הקוריוזים ניתן למצוא למשל את  ה"דוקטורים" ליוגה. כל בר דעת מבין שלא מדובר בבעלי תואר מוכר ורציני, והסיכוי שהם יפגעו במישהו קטן. מדובר באנשים כמו המורה המוכר גלעד חרובי או מורה אחר בשם אודי בילו, עליו כבר כתבתי. שניהם דוקטורים ליוגה. נשאלת השאלה למה האנשים האלה צריכים להתהדר בתואר שאף אחד לא מכיר בו (בניגוד, אגב , לצניעות היוגית) אבל התגובה הנכונה היא גיחוך קל, חמלה כלפי מי שמתהדר בתואר אקדמי שאינן בינו ובין האקדמיה דבר, ודי.

באותה קבוצה ניתן למצוא גם את התרפיסטית בעזרת אור וצבע "ד"ר" שלומית רונן. רונן מספרת כי עשתה את התואר בספרד דווקא, אבל מתקשה להיזכר בשם האוניברסיטה. באותה קבוצה הקוראים בעיניים, דוקטורים לקארמה או גלגול נשמות וכדומה. מי שיש לו כמה מאות שקלים לקבל את עצתם – יבושם לו. לכל ברור שאין פה ענין רפואי.


בקבוצה השנייה, הבעייתית יותר ניתן למצוא את המסוכנים - אלה שמציעים טיפול שנדמה כרפואי. אסתר דרוקמן למשל טוענת שהיא לא מציגה את עצמה כדוקטור אבל הרשת מלאה באיזכורים כאלה. היא גם לא דיאטנית. הגברת נטורופטית בלי אף תואר ראשון מוכר, ולפחות לקוח אחד עם בעיות בדם ברח כל עוד נפשו בו מהקליניקה שלה, כשהבין שלא דוקטור ולא בטיח.  

באותה קבוצה ניתן למצוא הצגה עצמית מסוכנת עוד יותר: "ד"ר" ערן אשחר מציג את עצמו כבעל "מרכז לריפוי ממחלות וכלי דם".

"מרכז אשחר לריפוי טבעי הוקם על ידי ד"ר ערן אשחר במטרה לאפשר לחולים במחלת-לב-כלילית, סתימות עורקים בעורקי הלב, למועמדים לצנתור וניתוח מעקפים ולחולי לחץ דם גבוה להחלים מהמחלה ללא תרופות. זה הוא טיפול מהפכני ופורץ דרך בישראל!" הוא כותב באתרו וגם מסביר שמדובר ב"מדע". לא רק שהוא דוקטור (כמובן שאינו רופא והתואר אינו מוכר) הוא גם משתמש בטרמינולוגיה רפואית, מעשה אסור באיסור חמור על ידי משרד הבריאות. לפחות לקוח אחד שפנה אלי גם קיבל עצה להימנע מניתוח לב קונבנציונלי באותו מקום.

גם בריאות הנפש של הציבור בסכנה יום יומית. כך למשל מציגה את עצמה מיכל מועלם באתר שלה כבעלת תואר דוקטור בפסיכולוגיה. היא אינה פסיכולוגית וגם לא רשומה בפנקס הפסיכולוגים במשרד הבריאות. כשאני מתקשרת אליה היא נותנת שמות של "קולגות", כמו רונית נשר או סילבי טורנר, גם הן "דוקטור", גם הן מטפלות בציבור. לדברי מועלם התואר שלה מוכר בישראל על ידי משרד החינוך. אז זהו שלא. את ה"דוקטורים בפסיכולוגיה" האלה מעניקה בעשרות, אם לא יותר, אוניברסיטה פרטית בשם PSP בקליפורניה(תוכנית בת חמש שנים בראשה עומד ד"ר חיים ויינברג ) שמציעה תמורת 40,000 דולר תואר ב"פסיכולוגיה יישומית" שאינו מוכר בארץ, ושבהתאם להנחיות משרד החינוך כיום, ספק אם יוכר בעתיד. כמובן שזה קורה בהתכתבות כשה"דוקטורנטים" לא מגיעים כלל לאוניברסיטה בארצות הברית. גם לא צריך להיות פסיכולוג בשביל לקבל את התואר, אבל תואר דוקטור בפסיכולוגיה יש גם יש, וגם הצעות לטפל באנשים כפי שאפשר למצוא ברשת.


מי אמור לעצור את כל הדברים האלה ולטפל בבריאות הציבור? נכון. משרד הבריאות, אלא שהשר ליצמן עסוק בדברים אחרים. בישראל עולה כפורחת תעשיית מטפלים שכולם נושאים את התואר דוקטור, ורגולטור  אחד שאינו פוצה פה ומצפצף. כמה פניות למשטרה בנושא התחזות, ואולי ה"דוקטורים" יעלמו סוף סוף, אבל זה לא יקרה. חוכמת ההמונים, והפצת הידע לציבור, הם כנראה השיטה היחידה.

הרשימה המלאה כאן

נ.ב. בענין ה"פרופסורים" אריק כרמון ומיכאל בר זוהר – שניהם קיבלו אתה דרגה הזו כשלימדו לפני עשרות שנים במוסדות אקדמיים בחו"ל. מדובר בתואר שפג תוקפו עם תום ההעסקה, אלא ששניהם המשיכו להשתמש בו ,בר זוהר עד היום.  פרופסורים הם לא,  דוקטורים - כן. גרוע מהם הדוקטור הלא קיים סטיב אדלר, שגם היה נשיא בית הדין לעבודה, ונאלץ להיפרד ממנו  כשהסתבר שהתואר שהוא נושא מחו"ל אינו  תואר שלישי.

3 תגובות:

אפריים אמר/ה...

מרכז אשחר לריפוי טבעי הוקם על ידי ערן אשחר מפתח שיטת ה"תזונה הכירורגית" במטרה לאפשר לחולים במחלת-לב-כלילית, סתימות עורקים בעורקי הלב, למועמדים לצנתור וניתוח מעקפים ולחולי לחץ דם גבוה להחלים מהמחלה ללא תרופות באמצעות התערבות תזונתית ותיקון אורח החיים והתזונה. זה הוא טיפול ייחודי, מהפכני ופורץ דרך בישראל שבו הגוף עצמו של החולה מוביל את תהליך הריפוי ומבצע אותו הלכה למעשה, לא הרופא ולא היועץ.

בתאריך 17.11.16 הגיש ערוץ 10 בטלוויזיה בחדשות כתבה על קבוצת מטפלים אלטרנטיביים. בכתבה זו הופיע פרופ' לוטן, מנהל מחלקת ניתוח לב בהדסה, ובו הוא הצהיר - האדם שימציא תזונה שיש בכוחה לפתוח עורקים סתומים יהיה זכאי לקבל פרס נובל. כל העדויות באתר שלי מוכיחות אם כך שאני זכאי לקבל את פרס הנובל המובטח משום שבאמצעות הייעוץ התזונתי הייחודי שלי חולים עשויים להימנע מצנתורים ונתוחי מעקפים באמצעות טכניקת "התזונה הכירורגית" שפיתחתי ב- 21 השנים האחרונות. האתר שלי מלא בעדויות לכך.

באמצעות העקרונות של גישת הנטורולוגיה ("הבריאות הטבעית") תוכלו לאפשר לגופכם לפתוח את העורקים הסתומים וכך גם לרפא את מחלת "לחץ-הדם-הגבוה", "יתר-לחץ-דם", בטבעיות ולתמיד!
בכל מצבי החולי יוכלו המתרפאים להפחית, במרבית המקרים, בהדרגה ובעקביות, תוך התייעצות עם הרופא שלהם, את השימוש בתרופות עד להפסקתן באופן מוחלט. התוצאה הטבעית של תזונה טבעית וכירוגית היא ריפוי ממחלות, זאת עובדה שרופאים לא אוהבים לשמוע, ולצערנו גם לא משרד הבריאות!!

זה מדעי, זה בדוק וזה עובד! למנהלי מחלקות צנתורים וניתוחי לב הוגשו מאות מחקרים המאשרים את דברי והם בחרו להתעלם מהם!!!

מרכז אשחר מספק ייעוץ ייחודי מסוגו בישראל, בלעדי, אישי, אמין ואכותי ביותר. רשימת הממליצים הארוכה שלנו הינה העדות לכך.

רפאל אמר/ה...

כאן ד"ר ערן אשחר ערן (N.D, M.P.H ) – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה מהאוניברסיטה העברית והדסה, נטורולוג, מומחה ל"תזונה כירורגית" המובילה לריפוי מסוכרת מבוגרים, לירידה מהירה ברמת הסוכר בדם והפסקת התלות בתרופות לכל החיים.

פיתחתי שיטת טיפול שריפאה ב- 21 השנים האחרונות מאות חולי סוכרת מבוגרים ומנעה מהם להגיע לזריקות אינסולין ולאחר מכן גם לכל התוצאות הרות האסון שלה (קראו באתר שלי מאמר על ההשפעות המזיקות המצטברות של זריקות האינסולין).

מניסיוני חולי סוכרת אינם מקבלים את התשובות הנכונות לשאלותיהם ולכן אינם באמת מודעים לסכנות הרבות המרחפות מעל ראשם וגם לא ליכולת שלהם למנוע את כולן.

אז בשביל זה אני כאן!

שיטת ה"התזונה הכירורגית" שפיתחתי הינה פשוטה וקלה ליישום ויכולה למנוע ממך סבל רב ונכות זמנית או קבועה עקב נטילת התרופות ואי טיפול בשורש הבעיה, במקור האמיתי למחלה. היא תמנע ממך וממשפחתך סבל רב, אובדן הכנסה עקב היעדרות מעבודה ותהליכי שיקום ממושכים ותחסוך לך למעשה מאות אלפי שקלים בחשבון של עשרות שנים קדימה על נזקים ישירים ועקיפים כתוצאה מניתוחים והתערבויות פולשניות חוזרים ונשנים. זה ברור – ממש לא כדאי להישאר חולה וגם לא צריך, כי אפשר אחרת!

מנסיוני, חולי סוכרת אינם עומדים על זכותם לקבל תשובות רציניות ומדעיות מהרופא שלהם ובולעים את התרופות שמציעים להם מבלי שהם מבינים את ההשלכות ההרסניות שלהן. חולי הסוכרת אולי חוששים לבדוק לעומק את הסכנות הרבות הטמונות בטיפול התרופתי ובהתעלמות מהמקור הידוע למחלת הסוכרת, התזונה המערבית.

אז חישבו לרגע באחריות וברצינות

יש דרך אחרת: קראתם, שמעתם, ראיתם - המטופלים שלי מבריאים ממחלת הסוכרת!!
עכשיו כבר לא תוכלו לומר - לא ידעתי, לא אמרו לי.

זה הוא הטיפול היסודי ביותר בארץ והיחיד שיכול להבטיח לכם ריפוי אמיתי מסוכרת וירידה מכל התרופות לתמיד!
אז אם את/ה באמת רוצה להבריא מסוכרת התקשר/י אלינו עכשיו ונסביר לך כיצד ניתן להתחיל בתהליך הריפוי שלך מסוכרת.
כי הכל מתחיל בנקודה שבה אנחנו מוכנים לקחת אחריות על חיינו!


אז אל תגיד שלא שמעת, אל תגיד שלא אמרו לך - התקשר/י עכשיו למרכז אשחר לריפוי טבעי והתחיל/י מידית בתהליך הריפוי שלך שיהפוך אותך תוך זמן קצר לאדם חופשי מתרופות לסוכרת וגם מתרופות אחרות ובריא לתמיד כי הכל מתחיל בנקודה שבה אנחנו מוכנים לקחת אחריות על חיינו.

Unknown אמר/ה...

אני מאמין בטיפול של תזונה כירורגית זה מאוד נכון מניסיוני