דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 17 ביוני 2017

פליטי ריאליטי עם תואר דוקטור, שלי ורוד, ד"ר טל כהן,

ד"ר פליט ריאליטי. שני פליטי ריאליטי מסתובבים עם תואר דוקטור צמוד לשמם, האחת סקסולוגית ממוסד לא מוכר, השני מטפל אלטרנטיבי עם תואר שלא ברור מהיכן קיבל. וגם מי היא הכירופרקטית שמציעה לכם טיפול מהפכני בחרדות

20.10.2016 07:55
טלי חרותי-סובר
מקור: http://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.3097141

שלי ורוד השתתפה באח הגדול. איך אני יודעת? זה כתוב בכל מקום. טל כהן השתתף בהישרדות. איך אני יודעת? גם זה כתוב בכל מקום. השניים האלה, שהתואר ד"ר צמוד לשמם, ממנפים את  התהילה. כהן, המכונה גם טלכו, ממנף אותה כבר שבע שנים. השניים לא רק פליטי ריאליטי גאים. הם גם דוקטורים.

הישרדות הפיליפינים
שלי ורוד (שאגב  הייתה מאוד זמינה עד שהבינה את כיוון השאלות, ונעלמה מבלי להגיב)  קיבלה את התואר מהמקום הזה. על פי האתר שלו מדובר במוסד פרטי עם כוונות רווח (לא עמותה או חברה לתועלת הציבור) שאין לו כלל הכרה אקדמית בארצות הברית, או בכל מקום אחר בעולם. שכר הלימוד: 21,000 דולר. מובן מאליו שהתואר הזה אינו מוכר בישראל. לא ברור אם ורוד הייתה שם פיזית, או קיבלה את התואר בהתכתבות.

למה הדבר דומה? קומו אתם בוקר אחד, הקימו בבית מכללה, קחו המון כסף עבור איזו שהיא תוכנית לימודים שאיש לא מכיר בה, ותתחילו לחלק תארי דוקטור לסטודנטים אמריקאים שוקקים. האם זה יהפוך את בעלי ה"תעודה" שתדפיסו למומחים? בעיקר בעיני עצמכם.

פליט הריאליטי כהן מהישרדות הוא דוקטור אחר – לרפואה משלימה. כמו שכבר כתבתי לא פעם התואר הזה אינו מוכר בארץ, או בעולם, על ידי אף גורם אקדמי. אפשר להיות מטפל אלטרנטיבי מצוין, אבל למאות אנשים זה לא מספיק מכובד. הם צריכים לרכוש לעצמם תואר שלא מחזיק מים.

הרשת מלאה בענייניו של טלכו שלנו, מסרטוני יו טיוב ועד סיפורי גירושין. לא ברור מהיכן קיבל את הד"ר (לא שזה ממש משנה) או תארים אחרים שלו, אבל ככה הוא מציג את עצמו באתר שמציע את הרצאותיו: "ד"ר טל כהן, בעל PhD ברפואה אלטרנטיבית, MA בביטחון ודיפלומטיה ובעל תואר LLB במשפטים. ד"ר כהן, אשר מוכר בכינויו טלכו, משתף לראשונה בכלים האינטגרטיביים מעולם הרפואה, הפסיכולוגיה, הפילוסופיה, האסטרטגיה והניהול,ששימשו אותו בין היתר בהתמודדותו במשחק האסטרטגיה "הישרדות הפיליפינים", בתחרות הדיבייט (כאלוף ישראל לתיכונים), בעבודתו בחברת הייטק גלובאלית, בשמשו כעיתונאי וכפעיל חברתי".

בניגוד לורוד, שנמצאת כאן ועכשיו ומציעה את שירותיה בקליניקה פרטית ברמת החיל, את "ד"ר" כהן לא הצלחתי לאתר. גם האזכורים שלו ברשת הסתיימו, למיטב בדיקתי, בסביבות 2015. אולי יצא לשרת בחו"ל.

הרופאה הסינית והכירופרקטית שמטפלת לכם בנפש

על ד"ר אורה גולן, בעלת מרכז אורה גולן, כבר כתבו בעבר. המרכז, שממוקם בקיבוץ נחשולים, מציע "פריצת דרך בטיפול בחרדות", ב"שיטה מהפכנית!". מה מניח הקורא התמים שרואה את הסופרלטיבים? מדובר בפסיכולוגית מדופלמת, ד"ר, לא פחות, שהרי היא מציעה טיפול בתחום הנפש. אז זהו שלא. בדיקת ההכשרה של גולן, שלזכותה יאמר – אינה מסתירה אותה - מגלה שהיא כירופרקטית. השארתי לגולן הודעה, היא לא חזרה כדי להגיב.

ד"ר רויטל שבי קוראת לעצמה "רופאה לרפואה סינית". מדובר בצעד אחד קדימה כי היא לא סתם PHD, היא ממש רופאה בעלת מרפאה וגם עובדת בשערי צדק. האם צריך באמת להזכיר שהתואר לא מוכר בישראל, והגברת לא רופאה? מבדיקת ההסמכות שלה מסתבר שלשבי אין ולו תואר אקדמי אחד מוכר. לדבריה יש לה תואר שני, לא שלישי, והוא מוכר על פי חוק בארצות הברית. "למדתי עשר שנים בבית ספר לרפואה סינית בארצות הברית, ועל פי חוקי האגודה שאחראית על הרפואה הסינית מותר למי שעבר את המסלול הזה, להשתמש בתואר דוקטור. הרווחתי את התואר הזה ביושר, ואני לא מסתירה שום דבר. מעולם לא התיימרתי להיות רופאה מערבית. אגב, אני עובדת בשערי צדק 13 שנה ובית החולים קיבל את הרישיונות שלי".

אין תגובות: