דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 18 במרץ 2017

"דר' ג'וד- המרכז המשלים למלחמה בסרטן

ה"דוקטור" שאמרה לי: "באמת, זה לא יפה ללכלך על אנשים", ותשובה לשאלה הקבועה על שרה נתניהו
יהודית שעשוע היא "מומחית" לאונקולוגיה ובו בזמן גם לפתלוגיות (כך במקור) של הלסת, איזון נפשי, שינה והתמכרויות. היא תספק לכם תוספי תזונה שנמצאו "מועילים מחקרית למלחמה בסרטן" וגם "מיטת חמצן יעילה במצבים אונקולוגיים"

07.03.2017 00:04, מאת: טלי חרותי-סובר.
מקור: http://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.3906476
שרה נתניהו בסלפי עם נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
שרה נתניהו ובנות נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. את המומחיות כפסיכולוגית חינוכית, קיבלה שרה ב-2009 . הרשיון בתוקף, אך המושג "פסיכולוגית ילדים" הוא סוג של טוויסט מיתוגי נעים לאוזן מטעם הבית בבלפור


לפעמים  לא צריך להוסיף שום דבר – זה מה שנכתב בעמוד הפייסבוק של "ד"ר ג'וד (כולל השגיאות):

"דר' ג'וד- המרכז המשלים למלחמה בסרטן

ד"ר ג'וד (יהודית ) שעשוע

DAOM, MSom, LAc

דוקטור לאקופונקטורה ורפואת המזרח. בוגרת אמפרורז קולג', סנטה מוניקה, קליפורניה- מתמחה באונקולוגיה (סרטן) והטיפול בכאב. מומחית לפתלוגיות של הלסת. בעלת תואר שני במדעים ורפואת המזרח מטעם סמרה יוניברסיטי- לוס אנג'לס- התמחות בכאב, איזון נפשי, שינה והתמכרויות. דרך הטיפול שלנו ייחודית. אנו משתמשים בתוספי תזונה פורצי דרך אשר נבדקו מחקרית ונמצאו מועילים לגוף במלחמתו בסרטן, דיקור ותזונה ברמה האישית, מיטת חמצן בלחץ גבוהה אשר מוכחת כיעילה במצבים אונקולוגים ודימיון מודרך".

מבדיקה קצרה עולה ששעשוע אינה רופאה (כמובן) ואין לה אף תואר אקדמי אחד מוכר. לטענתה היא עונה על דרישות המל"ג וכותבת את התארים מתחת למושג ד"ר, אבל היא מיהרה להודות שהתואר שלה, ש"מוכר בכל העולם" לא מוכר בישראל. כששאלתי אם היא מציינת את זה באיזה שהוא מקום, אולי באתר או בעמוד הפייסבוק, עברה השיחה החביבה לפסים אחרים: "אני מעדיפה לא לענות לך כי אני מכירה את הכתבים האלה שרק מחפשים על מי להתלבש, והייתי מציעה לך להתעסק באנרגיות אחרות", אמרה ה"דוקטור" והוסיפה, "באמת, זה לא יפה ללכלך על אנשים. אם את באמת רוצה לדעת, טלי יקירתי, למדתי 13 שנה, קרעתי את התחת ויש לי את הרישיון שלי, של הדיקור. זה הרישיון הכי קשה בעולם. לא תמצאי כאן מישהי שקנתה תארים, מישהי ששילמה כסף, זה ממש לא העניין. הרווחתי את התואר שלי ביושר, את צריכה לחפש את זה במקום אחר. אני אשמח לדעת מי נתן לך את הטלפון שלי כדי שתתלבשי עלי".

רופאה עם חפיסת תרופות . צילום אילוסטרציה 
מתמחה באונקולוגיה (סרטן) והטיפול בכאב. מומחית לפתלוגיות של הלסת. היא תספק לכם תוספי תזונה שנמצאו ""מועילים מחקרית למלחמה בסרטן". צילום אילוסטרציה
כתוב אצלך באתר שאת עוזרת לאנשים חולי סרטן, ואת נותנת תוספי תזונה שנבדקו מחקרית.

"נכון".

נבדקו מחקרית על ידי מי?

"אני מעדיפה לא לענות לך, אני משתדלת לא להתעסק בטראש הזה. באמת".

אז מה תרצי שאכתוב כתגובה שלך?

"שהרווחתי את התואר שלי ביושר ולמדתי 13 שנה רפואה סינית ורפואת המזרח, אני מוכנה להראות לכל אחד את התארים שלי, אתם מוזמנים לבדוק את המוסדות שלמדתי בהם ואני מציעה לכם להתחיל להתעסק בדברים קצת אחרים. לאחרונה אתם מתלבשים עלינו, אתם מתלבשים על האנשים הלא נכונים. לכו לאנשים שקונים תארים".

בסדר גמור.

"אז מתי הכתבה עליי תצא?"

בקרוב.

"תודה לך. ביי"

***

שוב ושוב נשאלת השאלה על מומחיותה של שרה נתניהו, סליחה, הגברת. בעוד איש לא חושד בה בעבודה מאומצת, הרי שהשכלתה אמיתית - אם כי בוריאציה קטנה. כשכותבים בספר הפסיכולוגים שמופיע באתר משרד הבריאות  את שמה, מקבלים את זה: הגברת קיבלה רשיון ב-21.3.96, ואת המומחיות כפסיכולוגית חינוכית, קיבלה ב-26.11.2009. הרשיון בתוקף, אך המושג "פסיכולוגית ילדים" הוא סוג של טוויסט מיתוגי נעים לאוזן מטעם הבית בבלפור.

להלן מעט תגובות:

גוד המלאכית שלי .
גוד היא בהחלט ד״ר , אני אישית מכירה אותה מארהב , הייתי מטופלת שלה בחול וגם בארץ , עודות לאישה הנפלאה הזו , היום אני בהריון , אז גברת כתבת תנוחי לך , הכל אמיתי ונכון ממליצה לך טיפול :)
חנית 20:29

על מה היא מדברת ? גברת תתעוררי
אני מכירה את ד׳ר גו׳ד מלוס אנגלס , הייתי מטופלת שלה , ומאז עברו כמה שנים טובות ורק דברים טובים קרו לי , היא פשוט מלאכית , אישה מדהימה , בזכותה אני היום בהריון . אז גברת תרגיעי שם מהר בבקשה , ותתעסקי בדברים יוצר חשובים .
חנית חסידי 19:48

גוד לא צריכה לרשום לעצמה יש לה אלפי לקוחות מרוצים
זה ממש הזויי לרשום כל כך הרבה שקרים וסתם לנסות לפגוע בדוקטור גוד כן דוקטור!!! בשבילי היא אפילו יותר מזה... תותחית כל מי שהיה אצלה יכול להבין כמה שהכתבה היא לגמרי שיקרית ואני בעיני ראיתי את התעודות והתארים שלה. לנו היא עזרה בהרבה יותר מהרפואה הקונבציונלית
נטלי 17:42

כתבה חשובה. יש להמשיך בחשיפה מסוג זה
מספיק לראות כמה מגיבים כאן קוראים לה "רופאה" ומשוכנעים בזאת כדי להצדיק את ההשקעה של טלי חרותי סובר ועיתון הארץ בחשיפת המתגנדרים בתאר לא להם. כל מי שטרח והשקיע שנים רבות ומשאבים רבים בהשגת תאר - מכיר לך טובה. יתכן, דרך אגב, שהגב' ג'וד הוא מטפלת מצויינת בתחומה - זה עדיין לא מסביר מדוע היא מתחמקת מלחשוף את מקורות התארים שלה ואת המחקרים שמוכיחים, לדבריה, את יעילות תוספי התזונה בהם היא משתמשת.
DVD 13:21 13.03.2017

פשוט ביזיון של כתבה!!!
מי זאת הכתבת החוצפנית הזאת שכותבת דברים ללא כל ביסוס! אם היית טורחת להגיע לד״ר ג׳וד היית מבינה כמה את טועה בענק!!! היא אחת הרופאות הכי טובות שפגשתי מיימי! מעבר למומחיות שלה היא מבינה ב-ה-כ-ל!! אין דבר שתשאלי ולא תקבלי תשובה, תמיד נמצאת שם בשביל כולם, עובדת בשעות מטורפות כדי לתת מעצמה לכולם, רגישה, אדיבה, מסורה לכולם ומעבר להכל מקצועיות ונותנת טיפול מדהים! גם אני טופלתי אצלה וכשהייתה חי כל בעיה הכי קטנה לא חשבתי פעמיים וחזרתי רק אליה כי היא כמו קוסם - יש לה פתרונות ותשובות להכל ופשוט אין עליה! כתבת חוצפנית שכמוך - מקווה שתקבלי תביעה ממש רצינית גם על החוצפה שלך ועל הדברים שאת כותבת ועל זה שהוספת את שרה כדי שיהיה עניין לכתבה הביזיונית הזאת!
עדי 21:08 11.03.2017

@עדי יש לה תשובות ל"הכל", הא?
כאן כבר הייתה צריכה להידלק לך נורת האזהרה הראשונה. מומחה לנושא מסויים בד"כ יהיה בעל ידע עשיר מאוד בתחומו, וייזהר מלתת תשובות בתחומים אחרים. פשוט כי הוא יודע שאינו מתמחה בהם. כאשר מישהו מתיימר לתת תשובות על "הכל", בבטחון עצמי מוחלט - 99.9% שהוא שרלטן.
אתאיסט 08:30 14.03.2017

כתבה שיטחית ומביכה
לדעתי כתבה ממש שיטחית ומביכה. בושה לעיתון הארץ שמפרסם.
ד"ר כהן 10:21 11.03.2017

דר' ג'וד
הכתבה שטחית ביותר, לא ברור מדוע פורסמה בכלל..הכתבת כתבה דברים וספקולציות על סמך שיחה טלפונית מבלי שבדקה את הדברים לעומק.. דר' ג'וד רגישה, איכפתיות, מקצועית ומשקיעה! השלימה את לימודיה בתחום בארהב' ועוסקת בזה בארץ..
רונית 23:21 10.03.2017

כתבת פח
כמי שטופל אצל ד"ר ג'וד והגיע עם כאבי גב של חודש ימים אוכל רק להוקיר אלפי תודות על העזרה והטיפול המסור. לא הייתי מתרגש ממי שניזונה ומתפרנסת מזדוניות ופגיעה באחרים מבלי באמת לבדוק את האמת.
רועי 22:15 10.03.2017

ד"ר גוד
ד"ר גוד היא רופאה מדהימה !!! ממש כתבה ירודה! אני אישית הייתי וראיתי אותה בכל התקופה שלמדה והוציאה בחריצות מופלאה את תואר שלה! ד"ר גוד (יהודית) תמשיכי בדרך המופלאה שלך!
מירב 17:54 10.03.2017

בושה
לפני שפושעים בהכפשת שמו של מטפל כזה או אחר רצוי לבדוק האם באמת יש סיבה לעשות את זה רפואה סינית משולבת בהרבה מוסדות בארץ ונלמדת ומוכרת בעולם כתחום טיפולי רחב ויעיל למגוון רחב של בעיות ישנו מסע של הכפשת התחום בארץ מצד כמה גורמים ולא ממש ברורה לי המטרה של זה, אני מקווה שהתארים יוכרו בארץ בקרוב וגם שהלימודים בארץ יוכרו סוף סוף כתואר לכל דבר עצוב שלכך הגענו.. מקווה שהכתבת לא תזדקק לעולם לשירותי המטפלת שאותה השמיצה ביסודיות ענפה.
מעין 16:21 10.03.2017

זו ממש כתבת שיימינג בלי שום ביסוס,
איך נותנים לכתבה כזו להתפרסם, הכתבה מראה שהיא כותבת ד"ר ומציגה את זה בצורה שלילית, אבל מה לעשות שהיא באמת עשתה דוקטורט בתחום, מה תרצי שהיא תכתוב? להגיד שהיא מנסה להציג את עצמה כרופא מערבי זה פשוט בדיחה, לא רק שהיא לא רשמה (MD (medical doctor היא רשמה: DAOM, MSom, LA, ומאיפה היא קיבלה את התואר, בירור קל בגוגל מראה מה התואר ועל מה התואר, נראה שהכתבת בצורה הייתה צריכה כתבה ולכן מנסה בצור מגמתית להכפיש את שמה, בלי לברר פרטים, בלי לבדוק עובדות, איך עורך העיתון בכלל מאשר כתבה כזו, זה בדיוק מה שנהיה מהעיתון - צהובון, זה הרמה וזה הסיבה שכבר לא מתייחסים לעיתון הזה, זו כתבה שהיא ממש הוצאת דיבה ואני מקווה שעורך העיתון יתן התנצלות פומבית לביזיון הזה
עידן 14:22 10.03.2017

היא בהחלט דוקטור
בארץ אין תואר ברפואה משלימה, אבל בארצות הברית יש בהחלט, והיא מציינת שם של אוניברסיטה אמיתית סתם נטפלו אליה 13:29 10.03.2017

כתבה תת רמה
קצת הזוי בעיני שכתבה כזאת יוצאת לפרסום. הכתבת פשוט מתעדת את עצמה מטרידה אנשים. בושה לעיתונות
גל 08:58 10.03.2017

הכשרתה של טלי חירותי-סובר
ד"ר ג'וד עוזרת לאנשים, היא חלק מעולם הרפואה המשלימה, היא אינה מרמה אף אחד. גברת חרותי-סובר, לכמה אנשים את עזרת בחייך? האם את באמת חושבת שהרדיפה שלך אחרי "מטפלים אלטרנטיבים שרלטנים" (לטענתך) עוזרת למישהו?! גברת חרותי סובר - "סורי מרע ועשי טוב" את רוצה לחפש רייטינג לעיתון הארץ? יש לי הצעה - סדרת כתבות על טעויות רופאים שגרמו למוות - האם את יודעת שזו אחת מסיבות המוות הראשיות בעולם המערבי? היוהרה שלך והקלות הבלתי נסבלת של המילה הכתובה שיוצאת ממקלדתך מעוררים בי בחילה.
יריב 08:33 10.03.2017

גברת חרותי סובל
החירות שלך לכתוב גורמת לי לסבול

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תקראו לה ד"ר ג'וד או רק ג'וד או מבחינתי שפרה בת יחיאל... האישה הזאת הצילה את הבת שלי בגיל שנתיים ומאז ועד היום היא כבר בת 6 והכל מושלם. ג'וד תמיד זמינה לי בוואטסאפ ועד היום תמיד צודקת.
לא מבינה למה לכתוב כזאת כתבה בלי לדעת שום דבר ומבלי לברר ולחקור. טיפשות טהורה

Unknown אמר/ה...

טלי היקרה את יכולה לכתוב ככה על כל מי שלמד רפואה אלטרנטיבית. אמנם לא דוקטור אבל בשורה התחתונה טיפולים אלטרנטיבים עוזרים. אולי באמת כדאי לך לעשות חשבון נפש על שנפלת על בחורה טובה שעבדה במלוא המרץ ועברה לא מעט בכדי להיות במקום שהיא נמצאת בו היום.
יקירתי, יהודית זה לא הטיפוסים של כלבוטק טעות בזיהוי