דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

תגובות על טלי חירותי סובר

 מתוך: 
  • 1.טלי חירותי היא ביץ' מהזן הגרוע ביותר (ל"ת)
לילי02 באוקטובר 2013, 15:37
4.טלי אישה כוחנית דוחה- חושבת שהיא הקיסרית
דן02 באוקטובר 2013, 16:50
בושה למקצוע
כדאי לכם לקרוא02 באוקטובר 2013, 18:22
בושה למין הנשי והאנושי אני מכירה אישית את טלי, אחת הנשים המרושעות שיש, היא לא רואה אף אחד בעיניים וכולם בשבילה מטרה לעט שנתנו, אלוהים יודע איך בדה מרקר מעסיקים אישה כמוה. זה לא מפתיע אותי כלל מה שעשתה לאישה שלתומה שיתפה אותה במשהו ריגשי ואישי, היא פשוט לא רואה בן אדם מולה אלא אייטם לעיתון. טלי היא אישה מרירה, עמוסת תסכולים וכעסים שרק מחפשת היכן לשפוך את כל כיס המרה שלה ופוגעת במה שרק אפשר. אני מקווה שדה מרקר יתפכחו ויבינו איזה נזק נגרם לעיתון שמעסיק נשים כמוה. אני בטוחה שאנשים רבים שנפגעו מהאישה הרעה הזאת יביעו כאן את דעתם שתגיע לעורכים שלה.

18.זוכה להגנה במערכת
אחד שיודע02 באוקטובר 2013, 20:14
כל מי שעבד במרקר יודע שהאישה היא כל יכולה. היא חברה של סמי פרץ והוא מאפשר לה להציק לכלום. היא מטילה טרור בדסק, שנואה על כל העובדים ובעיקר, מנהגת ברשעות לעיתונאים הכפופים לה ולאלו הנאלצים לבוא איתה במגע. בעבר פנו כבר לסמי פרץ אבל הוא חבר שלה מילדות ומגן עליה בגופו.
22.הגברת חברת ילדות של עורך דה מרקר. הם גדלו יחד
סימונה מדימונה02 באוקטובר 2013, 22:03
בדימונה ומאז חברים. לכן היא עדיין כתבת שם. פלא שהאתיקה ממנה והלאה?

28.מחקה תגובות מהדף בהארץ
טלי הפחדנית03 באוקטובר 2013, 07:23
היצורה הזאת, שכתבה שקרים ושטויות, זכתה לקיתונות של ביקורת הן על התוכן והן על הסגנון הצהוב והפוגעני של הכתבה. מה עשתה העיתונאית ה"אמיצה"? ענתה למבקרים? לא....... התנצלה על הבוטות וחצאי האמיתות.? ...לא...... היא מחקה תגובות, כאחרונת העלובות שלא מסוגלות להתמודד עם ביקורת. אשה פאתטית ועלובה.
·         29.גועל בהתגלמותו
אני03 באוקטובר 2013, 07:54
צא ולמד... האם ה"כתבת הבכירה" אכן מקיימת את יעודה כעיתונאית? היכן האתיקה? היכן המוסר? ומה באמת קורה שם בדה-מרקר/הארץ? האם זה מה שרוצה לשדר? זאת האג'נדה??!!! אותי זה מגעיל!!! נוחי לך טלי חרותי סובר, כתבי ספר (הרפתאה, רומן, אוטוביוגרפיה, בדיוני....) ושחררי אותנו מהדרמות שאת מייצרת.
·         41.דה מרקר? איך אתם מעסיקים אשה כזו?
גם את תגובתי מחקו03 באוקטובר 2013, 11:20
לגב' חרותי סובר- למה "המהנדסת" הכעיסה אותך כ"כ? כי היא הציבה לך מראה מול העיניים? שאפשר להיות מאושרת גם מגדל את הילדים שלך ולהיות איתם יותר מחמש דקות (זמן איכות) ביום? אפשר להיות מאושרת גם ללא רדיפה מטורפת ממש אחרי קריירה הנדסית, בעוד אחרים מגדלים לך את ילדייך? אני מתפלאת על "דה מרקר" שמעסיקים אישה כזו. ובמקום להתנצל טלי- פגעת ועקצת עוד, אוי אויאוי... לכי לעוד כמה סדנאות רוחניות, אולי זה קצת יוציא ממך את הרוע. אה,ואת רוב התגובות הביקורתיות לארס ששפכת בבלוג שלך מחקת, ואח"כ את מציינת שתמכו בך בטוקבקים? פאטתי כ"כ שזה מצחיק.
  • 43.תגובה מדהימה שפורסמה בבלוג המרושע שלה
שרון03 באוקטובר 2013, 11:49
עיתונות! איזה יופי של מקצוע: נתקלים במישהו בכניסה לסופר והופ יש לנו אייטם על פמינזם, שובינזם, בודהיזם, הפרשי השכר בין אישה לגבר, אמהות עובדות- כן או לא, התעללות, הזנחה, מעמד האישה, העשירון העליון, העשירון התחתון או כל נושא שכדאי להקיא עליו כמה מילים כי זה נחשב תרבותי, אקדמאי, וחייבים שייצא טור בנושא שיידעו שאת (טלי חרותי סובר) חלילה וחס לא עוסקת בבטלינזםואדיוטיזם ואת מגשימה את עצמך בסדנאות שתיקה (רק כדי שאחר כך יהיה לך הרבה מה להגיד). איזה כיף לזרוק עובדות חסרות כל בסיס (ישוב מהדרום שהמעסיק שלו זו האוניברסיטה…מאיפה הבאת את זה? את באמת מכירה ישוב כזה בארץ..?) כמה חבל שככה נראית מרבית העיתונות שלנו, מקשקשים בכאילו….אולי גברת סובר תחזור לסדנת השתיקה כדי להפיק ממנה את מה שבאמת צריך להפיק: צנעה ודרך ארץ…בעצם ככה היא תאבד את משרתה כעיתונאית..אז אולי לא… מה שבא לי באמת לכתוב לה זה טלי- את בנאדם רע!
  • 45.למהנדסת - את מהממת! כל הכבוד. אני מחזקת אותך!
המתכנתת03 באוקטובר 2013, 23:47
ואל תקחי את השטויות של טלי קשה.
תגובה לטלי מתוך הבלוג
המהנדסת03 באוקטובר 2013, 11:57
אוי טלי טלי, אשה עצובה שכמוך. אני המהנדסת. כן, כן, אותה אחת שכנראה מספיק עניינה אותך כדי שלא תעסקי במאורע שלשמו התכנסנו באותו סוף שבוע בקיבוץ עין דור. נפגשנו על כוס קפה וסיגריה, רגע לפני השקט הגדול. פגשתי אישה עצובה, ממורמרת, מלאה בעצמה וברוחניות המעושה שלה ("אני כל שנה בהודו" אמרת לי. אם כבר מדברים על מי מממן מה…). מלאת ביקורת על כל העולם ואשתו, על התנאים בסדנה, על "נשות קיסריה העליזות שהולכות אחרי הבעלים שלהם", על האנשים שהגיעו לסדנה. בדיוק האישה שאת מתארת בכתבה שאני אהפוך להיות בעוד כמה שנים. כבר אז חמלתי עליך. ואחרי הכתבה הזאת העצב שלי רק התגבר. צר לי עליך! אני מאחלת לך, מכל הלב, להיות יום אחד במקום שלי. מקום רגוע, שליו, אוהב ומקבל. מקום שמאפשר לנשום, או לצאת לסדנה של סופ"ש בפרגון מלא של כל בני המשפחה. מקום שלא מונע על ידי תסכול שמחופש לאג'נדות פמיניסטיות עלאק. מקום שנותן את האופציה לבחור. באמת לבחור. ולא לתת לאג'נדה, או לחיים, לבחור עבורך. יכולתי לכתוב פה תלי תלים של מילים שמצדיקות את הבחירות שלי, שמתארות את הדברים כמו שהם באמת ולא בצורה פשטנית ומעוותת כמו שעשית בטור שלך. אבל אין לי צורך. שלם ושליו לי As Is. יכולתי גם לכתוב תלי תלים נוספים של מילים על ההתנהגות הלא מתחשבת שלך בחדר במהלך אותו סוף השבוע, התנהגות בגינה "סבלתי ולא מצאתי מנוחה". אבל גם זה לא רלבנטי. זה בינך לבינך ואת צריכה בסוף לחיות עם עצמך וללכת לישון עם עצמך בלילה. לקחת סיפור של אישה אחת שפגשת לחמש דקות, והלבשת אותו על ראיית העולם ה"פמיניסטית" שלך בלי לתת לעובדות לבלבל אותך. לא שזה הפתיע אותי, הרי ככה זה עיתונות. צהובה ולא מדויקת. רק חבל שאמהות קוראות את הכתבה/ות שלך, בהם מתוארת מציאות אחת שאין בלתה, כזאת בה חיים במרכז ורודפים אחרי הכסף והחומר, מציאות בה האישה חייבת לצאת ולעבוד כי רק עבודה מביאה להגשמה עצמית (כנראה שחיים שלמים בקיסריה הקפיטלסיטית עושים את זה לבנאדם, תבואי ליום יומיים בדרום ותלמדי מה זאת הגשמה עצמית שלא דרך כסף) ולא יודעות שיש גם דרך אחרת. ועכשיו, אלך לחבק את ילדי האהובים רגע לפני השינה אחרי יום מדהים במחיצתם, יום בו למדתי על בודהיזם ורוחניות יותר ממה שאת תוכלי ללמוד גם אם תעברי לחיות במנזר. אח"כ אלך לדבר עם בעלי קצת על בודהיזם, הרי הוא "רשם אותי לסדנה" (אין לנו ממש עניין בלרכל על השכנים. אנחנו אוהבים אותם מדי. ככה זה פה בישוב הדרומי שלנו), ואודה למי שזה לא יהיה שם למעלה שסידר לי את הקלפים האלה. מאחלת לך רק טוב ותחייכי, זה יותר טוב מבוטוקס!

47.באמת שמדובר באישה בעלת יצר רע
אלון ה04 באוקטובר 2013, 05:39
אני זוכר שפעם היו לי חילופי דברים איתה בנוגע לאופן שבו נחשפה פרשת עמנואל רוזן והיא הייתה בין אלו שמצדדים בהדס שטייף, שצריך להתייחס אליה באופן סלחני. כשקבלתי על הדברים שלה, אז ממש חטפתי ממנה בגלל שאני לא מסכים לה.
רינה28 באוקטובר 2013, 09:20
אני מאד מקווה שאת קוראת את התגובות בכתבה הזאת ומבינה את עומק התיעוב של הרבה אנשים כלפייך. את פוגעת בלי אבחנה באנשים סביבך והבעיה הכי גדולה שנתנו לאישה כמוך עט ופלטפורמה לפרסמם את כל הרעל שלך. אני מאד מקווה שתבחרי הפעם לנסוע לאיזה סדנה של ניקוי רעלים תחזרי עם תובנות שהחיים יפים ואפשר ליהנות מהם גם בלי לפגוע בכל מי שסביבך.
  • 50
אין לה בעיה להרוס חיים של אנשים ללא סיבה! כנסו....
חיים29 באפריל 2015, 14:00
אני בדיוק מסיים שיחה עם טלי כבעל עסק, שכנראה אחד מהלקוחות החליט שהוא לא מרוצה משירותי ( מתוך מאות ) היא לא הפסיקה שנייה לתקוף אותי! לא הסכימה לשמוע את הצד שלי בסיפור אפי' רגע, לא הורידה את הצעקות, הבוז, והזלזול מולי אפי' שנייה. אני לא ידעתי מעולם מי זאת רק עכשיו אני קורא את התגובות ומבין לאיזה בור נפלתי. ( "היא באמת אמרה לי בשיחה חבל שלא בררת לפני זה עם מי אתה מדבר" ) יצאתי עם הרגשה שמדובר במישהי שאין לה בעיה לרגע להרוס חיים שלמים של אנשים, היא לא היתהאוביקטיבית אפי' לרגע! לאחר קריאת התגובות אשמח לאסוף אנשים שנפגעו ממנה שלא כהוגן ולשמוע מהם עוד.


2 תגובות:

ד"ר שני רופא, עו"ד אמר/ה...

https://bit.ly/2lPtSDU

אנונימי אמר/ה...

https://bit.ly/2lPtSDU

מסע הרדיפה של הכתבת טלי חירותי סופר אחר עורכת הדין – ד"ר שני רופא.
סיבוב 2


ברישא הדברים אציין כי אין בכוונתי לנהל את ההליך המשפטי במרשתת, ולמרות זאת, ומכיוון שזאת דרכה של הכתבת - לכאורה, אומר בקצרה כך:
כנגד הכתבת בימים אלו יוגש כתב תביעה בגין לשון הרע, רדיפה, הפרה חקוקה, הוצאת דיבה, רשלנות, הטעיה, בזיון בית המשפט, לרבות פגיעה ע"פ חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, ועוד.
ולגופם של הדברים, בשנת 2015 התנהל הליך משפטי בין החתומה מטה לבין הכתבת, בעניין טענתה של הכתבת כי החתומה מטה מחזיקה בתואר ד"ר שאינו כדין, ובסיום ההליך, ומעבר לעובדה כי טענתה הינה טענת בדים, התחייבה המשיבה (הכתבת) שלא לעסוק, ו/או להמשיך ולפרסם דבר בעניין לעיל.
למען הסר ספק, החתומה מטה הציגה אישורים מטעם משרד החינוך כי התואר בו היא מתהדרת כדת וכדין, ואף לימים, במסגרת מומחיותה בתיק אחר, קבע כבוד השופט יאיר דלוגין עוד בשנת 2016, כי בעניין הטענות המופנות למישור התארים - לא מצאתי כי הוכח לפניי שהתארים שקיבלה המומחית (שני רופא) גם בתחום הבלתי רלוונטי הנ"ל לתיק דנא (תחום המשפט) הנם בלתי חוקיים; עוד המשיך ואמר כי ודאי לא הוכח כי המומחית ידעה מראש שיש פגם כלשהו בתארים שקיבלה (פגם כאמור לא הוכח) או כי התנהלותה הייתה לקויה מבחינה זו או אחרת.
והנה, חלפו להם שנים, ונפשה של הכתבת לא נחה, ולפני מספר ימים שלחה הכתבת הודעה ללשכת עורכי הדין ובה נכתב כך: "הי נעמה, לא דוקטור ולא נעלים......איך אתם מציגים דוקטור מזויף......".
בתאריך ה 14.09.2019, יום שבת על מנת להפריע ולהרוס את שלוות השבת - שלחה הכתבת (לכאורה) מייל לחתומה מטה ובו נכתב: "על פי החלטה מספר פרסומת / 15/16 שהתפרסמה בגיליון אתיקה מקצועית מספר 65 ביום 8/5/17 נקבע כי במצב בו התואר האקדמי ניתן ממוסד שאינו מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, על עורך הדין לפנות למועצה להשכלה גבוהה בבקשה לשקילות התואר. האם יש בידייך אישור כזה?"
בתשובתי לכך אומר כי כאמור, התואר בו החתומה מטה מתהדרת כאמור הינו מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוה, ומשכך, מדובר בניסיון הטעיה נוסף של הגברת חירותי.
עוד אציין כי אישור אודות כך הוגש כבר בשנת 2015 לבית המשפט הנכבד, כמו גם הוצגו בפני לשכת עורכי הדין - קרי אין כל חדש גם בעניין לעיל מעבר למסע רדיפה אחר החתומה מטה.
עוד הוסיפה ושאלה הכתבת (לכאורה) – "אנא התייחסי גם לעובדה שטענת כי התואר שלך הוא מקליפורניה – אשמח לקבל כל אישור לקיומו של המוסד הזה, ולהיותו מאושר על ידי גורם כל שהוא בארץ או בעולם? כמו גם אנא התייחסי להזהרה שפרסם משרד החינוך מפני התארים מן המוסד בחרסון? "
אציין כי גם תשובות לשאלות אלו כבר ניתנו בשנת 2015, קרי לפני 4 שנים, וכי כאמור, נפשה של הכתבת לא תשקוט לעולם, קרי כאמור, מסע רדיפה חסר פשרות!
משכך, כאמור, בימים הקרובים תוגש תביעה כנגד הכתבת/עיתונאית חירותי, לרבות בקשה לשלילת רישיונה ככתבת, כמו גם הפסקת עבודתה לאלתר בעיתון הארץ ודמרקר.
הגב' חירותי, ביקשת מלחמה – קיבלת, והפעם יקוב הדין את ההר !
ובנימה אישית - ויעידו חבריי הרבים, התואר לא עושה את האדם – ההפך הוא הנכון, האינטליגנציה, האנושיות, החמלה, הרצון לעזור בכל שעות היום והלילה, לצד אהבת האדם, הם אלו שעושים את התואר, ומשכך, אמשיך בדרכי באין מפריע, ואזובי הקיר – כמו גם עשבים שוטים לא יטרידו את מנוחתי.
כפי שכתבתי בפייסבוק, חוזרת על דבריי - כמלות השיר – "כמו עמוד ענן, כך תלך לפני העדר תבין הכל, תדע, לא תאמר מילה אחת......כמו שביל החלב שחוצה את השמיים אתה הולך ישר.... משהו בך יאמר לך המשך" !!! (יוני רכטר ועלי מוהר)
ובמילותיי - אני כאן בשבילכם - כך היה וכך יהיה, ובטח שטלי חירותי סופר לא תגרום לי לשנות את דרכי ודעתי !
ד"ר שני רופא, עו"ד
משפט וטכנולוגיה, מחשבים ואינטרנט, דיני משפחה ומשפט מסחרי.
Mobile: 052-3078833
Direct: 03-908-0934
Fax: 03-908-0939
Shani@roffeh.com
www.roffeh.com
www.roffeh.net
www.roffeh.biz