דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 18 במרץ 2017

האם כירופרקט הוא דוקטור? אשה עובדת הבלוג של טלי חרותי-סובר

אשה עובדת / הבלוג של טלי חרותי-סובר

האם כל כירופרקט הוא דוקטור?
איך תדעו אם הכירופרקטור המומלץ הוא אכן דוקטור מוסמך ולא מעסה או פיזיותרפיסט? וגם: מהיכן תואר הדוקטור של כוכבת תוכניות הבוקר דורית מאיר?

מקור: http://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover

 לא מעט אנשים שאלו אותי לאחרונה האם  כירופרקט בישראל יכול לקרוא לעצמו דוקטור, וכיצד יודעים האם הוא ד"ר "אמיתי". לאחרונה גם קיבלתי מספר פניות מאנשים ששואלים על מרכזים ובעלי מקצוע ספציפיים.

תשובת משרד הבריאות לנושא הזה הייתה חלקית :"יש בוגרים שהם בעלי תואר ראשון או שני (בעיקר בוגרים ממוסדות הוראה באירופה). הבוגרים ממוסדות ההוראה בצפון אמריקה הם בעלי תואר דוקטור בכירופרקטיקה, וכך כתוב בדיפלומה שלהם".

שום דבר חינוכי לא קורה היום בהסתדרות המורים. נהפוך הוא. אם למישהו נדמה היה שעזיבתו הכפויה של יוסי וסרמן, אחרי שהוגש נגדו כתב אישום, תנקה את האורוות – מסתבר שהמקום רקוב עד העצם, ומכל הכיוונים.

ב-16 במאי תתקיימנה בחירות לתפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים. לכתר טוענות שתיים. הראשונה:  יפה בן דוד, לשעבר סגניתו של וסרמן שלפני המון שנים התחרתה בו, אבל הפכה לאחת מאנשיו תמורת תפקידים וצ'ופרים מתאימים. השניה: גילה קליין, גם היא התחרתה בוסרמן, גם היא דנה אתו בפינוקים אך החיבור לא צלח. בחמש השנים האחרונות, אחרי שנכשלה מול בבחירות הקודמות, מהווה קליין את האופוזיציה הלוחמת.  מה לא עשה לה וסרמן, שונא המתנגדים? טינף עליה מעל כל במה, מנע ממנה גישה למאגרי מידע על אף שהחוק קובע כי לכל סיעה תהיה גישה אליהם, ולא איפשר לה לשבת בבניין ההסתדרות המורים. גם מתנגדים אחרים שלו שמו לב שהם מודרים מתפקידים או פעילות בהסתדרות המורים. מי שלא ליקק את אחוריו באינטנסיביות – לא היה.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מהשטחיות והרדידות של התחקיר שערכה כתבת דה-מרקר, טלי חרותי-סובר אפשר להבין מדוע לא הצליחה לסיים דוקטורט. מה שתמוה הוא מדוע אוניברסיטת הנגב מאפשרת לה ללמד לימודי חוץ במנהל בלי שיש לה אפילו תואר שני במנהל שלא לדבר על דוקטורט.

אנונימי אמר/ה...

חרותי-סובר מדווחת בהרחבה על מערכת ההשכלה הגבוהה. על הכוונת שלה, בין השאר, אנשים שמתדהרים בתארים לא להם, בעיות במוסדות להשכלה גבוהה ועוד. אין ספק שהמטרה ששמה לעצמה היא ראויה וחשובה. הבעיה מתחילה כאשר אתה נתקל בטקסט שלה, שמתייחס לנושא אותו אתה מכיר היטב, מכיר לפרטי-פרטים, או אז אתה מגלה שרמת הדיוק שהיא מפגינה הוא מתחת לכל ביקורת, וזו לשון ההמעטה הכי ממעיטה שהצלחתי למצוא.