דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום שבת, 16 בספטמבר 2017

גיל גרנות מרצה על תזונה ללא השכלה פורמלית בכלל!

גיל גרנות מרצה על תזונה ללא השכלה פורמלית, והגיע הזמן שאשכול, החברה שמציעה פעילות פנאי, תבדוק מי המרצים ה"דוקטורים" שלה

מאת: טלי חרותי-סובר
31.08.2017 17:09
מקור: https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.4383429

מומחה מוכר בקרב מפתחי הגוף שהשכלתו לא ברורה הוא גיל גרנות. באתר "ישראלבודי" שהוא בעליו ומנכ"ל החברה, הוא כותב על עצמו כך: "גיל גרנות – מרצה במכללה האקדמית בוינגייט – בית הספר להשתלמויות וכן בקמפוס שיאים באוניברסיטת תל-אביב בנושא תזונת ספורטאים ותוספי תזונה. מייסד שיטת ישראלבודי". מתברר שמדובר ב"שיטת התזונה והאימון הוותיקה בישראל, משנת 2001 תוצאות בטוחות מעל מ-10,000 לקוחות מרוצים בישראל".

עם כל הסופרלטיבים האלה, ניתן היה להניח שגרנות היא תזונאי מוביל, בעל הכשרה ידועה ומוכרת, הרי אחרת לא יתכן שילמד את "נושא תזונת ספורטאים ותוספי תזונה", או יכתוב למשל את "המדריך השלם לבחירת אבקת חלבון".

גיל גרנות, אפי זיו ורחל ארנוןגיל גרנות. מקסימום ידע - מקסימום
להלן קישור לשותף או עובד של גיל גרנות: פליקס פלג - דיאטן קליני וספורט ישראלבודי

אז מתברר שלא. פנייה ישירה לגרנות לא הניבה תשובות על השכלתו.באתר שלו ניתן לראות ראיון איתו שם בו הוא מכונה "גיל גרנות, האיש והאגדה" וכך הוא מספר שם: "נכנסתי לזה לאט לאט. יישמתי את זה בהתחלה על עצמי והתחלתי במקביל ללמוד תזונה. בהתחלה למדתי מספרים באנגלית ובעברית. אחר כך התחלתי ללמוד בוינגייט על הדרכת כושר ותזונת ספורט. התפתחתי והמשכתי בעוד מגוון קורסים שונים כגון פציעות ספורט, פיזיולוגיה וכו'. באיזשהו שלב עשיתי לימודים בארה"ב דרך מיילים עם חבר ב-ISSA ארה"ב שזה משהו מקביל לוינגייט בארץ. סגנון הלימודים הוא כמו האוניברסיטה הפתוחה".


כך שגרנות אינו תזונאי. מה שאומר לא מעט על ה"מכללה האקדמית וינגייט – בית הספר להשתלמויות", שגם היא כבר זכתה לאייטם משלה. את קמפוס שיאים, שגרנות טוען שמעסיק אותו, פגשתי כשכתבתי על אחיו ששייך לאותה עמותת ספורט – קמפוס ברושים. גם את ישראלבודי כבר פגשתי כשדיברתי עם אחד המרצים שם, פליקס פלג, שותף לעבודת "דוקטורק".


תגובתו של גיל גרנות: "לגיל ניסיון מקצועי רב של למעלה מ-15 שנים בתחום תוספי התזונה, עיצוב ופיתוח הגוף, לרבות הכנה והעמדה לתחרויות. גיל הינו בוגר קורסים, הכשרות והשתלמויות מקצועיות בתחום אימון ופיתוח הגוף, תוספי תזונה, בארץ ובחו"ל".

לסיכום ללא קשר לכתבה, גיל גרנות הוא לא תזונאי ולא יועץ בתזונה! ולכן רצוי לבדוק למי פונים כאשר רוצים להרכיב תוכנית תזונה ואכילה לדיאטה או לחיטוב הגוף והשרירים. 


3 במאי 2018 - מומחה מוכר בקרב מפתחי הגוף שהשכלתו לא ברורה הוא גיל גרנות. באתר "ישראלבודי" שהוא בעליו ומנכ"ל החברה, הוא כותב על עצמו כך: "גיל גרנות – מרצה במכללה ...

28 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הוא לא מציג את עצמו כתזונאי קליני. הוא מנכ"ל החברה שמעסיקה תזונאים קליניים. עכשיו את בסכנת תביעת דיבה מכיוון שאין כל בעיה להיות יועץ תזונה לפי החוק.

שלומית אמר/ה...

למרות הכתבה של טלי חרותי-סובר, על כך
ש"גיל גרנות מרצה על תזונה ללא השכלה פורמלית בכלל!"
גיל גרנות הוא יועץ תזונה - כלומר שהוא נותן תוכניות תזונה למטופלים שלו,
שזה בדיוק מה שתזונאי קליני עושה - לא ?
ואכן כך הוא מר גרנות מציג את עצמו.
תקנו אותי אם אני טועה.

אסי אמר/ה...

כך התזונאי המדופלם גיל גרנות מגביר את עצמו האתר שלו ישראלבדי:
גיל גרנות תוצאות מעולות - ישראלבודי
גיל גרנות – מרצה במכללה האקדמית בוינגייט – בית הספר להשתלמויות וכן בקמפוס שיאים "שיאים" באוניברסיטת ת"א בנושא תזונת ספורטאים ותוספי תזונה .מייסד שיטת ישראלבודי.
"גיל גרנות האיש והאגדה" - ישראלבודי. גיל גרנות שם דבר בספורט פיתוח הגוף הישראלי מכונה ג"ו ויידר הישראלי בארץ מכין את האלופים לתחרויות פיתוח הגוף יועץ ומומחה תזונה לכל מטרה. תחת חגורתו נרשמו הישגים יפים ומרשימים להלן כתבת הפרופיל עליו. להיכנס קצת יותר לעולמו המסתורי של האיש והאגדה.

התחלתי במקביל ללמוד תזונה. בהתחלה למדתי מספרים באנגלית ובעברית. אח"כ התחלתי ללמוד בוינגייט על הדרכת כושר ותזונת ספורט. התפתחתי והמשכתי בעוד מגוון קורסים שונים כגון פציעות ספורט, פיזיולוגיה וכ"ו, באיזשהו שלב עשיתי לימודים בארה"ב דרך "מיילים" עם חבר ב ה-ISSA ארה"ב שזה משהו מקביל לוינגייט בארץ, סגנון הלימודים הוא כמו האוניברסיטה הפתוחה.

מורן אמר/ה...

אני וחברים כמו המאמר מספר אחד טל לבני, רועי אבודי השרירן וכן גם חלק מהעוסקים במכירת תוספי תזונה, טוענים שהאומנם גיל גרנות לא תזונאי, למרות שהוא אכן מתיימר להיות כזה. וזה שגיל "מרצה" בתזונה וכושר למרות שאין לו כלל הכשרה בכך - הדבר באמת מהווה בושה בעבורנו המאמנים הרציניים.
כלומר שאחד כזה שיודע לדבר רבות ולשווק את עצו ואת האתר שלו במדיה לא אומר שהבחור בכלל מבין משהו מהחיים שלו. טוב יש לו קצת ידע מקריאת ספרים בלבד! פשוט בושה.
ואני לא מבין למה אתה - גיל גרנות כותב באנונומיות ?

מייקל אמר/ה...

המלצתי היא לא לפנות לשרלטנים בתחום התזונה, שאומרים שהם לא תזונאים אך כן נותנים תוכיות תזונה. - פשוט בושה.
אתן דוגמא לאחד הטובים מייק (משה) ביקוב. B.Sc במדעי התזונה – פיזיולוגיה ומטבוליזם B.A בביולוגיה מולקולרית – נוירוביולוגיה (מדעי המוח). - זה קליבר אמיתי.
אגב יש לו אתר LBS - ייעוץ אישי בתזונה ואימונים: דיאטה, אימונים, ייעוץ גנטי ועוד...
ולא כמו גיל גרנות השרלטן הזה.
ולפחות שגיל לא יגיב בצורה אנונימית.

אנונימי אמר/ה...

אני דווקא שמעתי שמייק ביקוב היה הרבה שנים בייעוץ אצל גיל גרנות...

אנונימי אמר/ה...

"מייקל" (מייק ביקוב?) שכחת לציין שיש להם גם חנות שתיים של תוספי תזונה והם רק חולמים בלילה לגיע לחצי מההצלחה של ישראלבאדי.

וחבל שיש "אנשי מקצוע" ודוקטורנטים אלמונים שקמים בבוקר וכל מה שמעניין אותם הוא להכפיש אחרים במקום להתרכז בהצלחה שלהם.
אולי בגלל זה אף אחד גם לא שמע עליהם. לכאורה.


נסו לא לקחת כל כך ללב הצלחה של אחרים, זה יכול להוריד שנים מהחיים.
(צריך להיות דוקטור כדי לייעץ את זה?)

אנונימי אמר/ה...

למורן המציין מאנונימי טבעי

באמת צר לי שהדבר מהווה בושה בשבילך כי אתה כל כך רציני.
מה השם המלא שלך? אולי פיספסתי אותך בתחרות מר אולימפיה שהייתה עכשיו.
מאיפה אתה השגת את הידע שלך בדיוק? מנס"א?

או מיוסי יד 50 בחדר כושר?


וקשה לי להאמין שגם בנאדם שלא בדיוק העיפרון הכי חד בקלמר, יחשוב שגיל נכנס לפה ומגן על עצמו בגוף שלישי..

אנונימי אמר/ה...

אם אחרי הדיאטה אתם מחפשים צלם חתונות אז תדעו שיש למי לפנות

יוני אמר/ה...

מר "אנונימי" או מר גיל גרנות שלום,
מדוע אתה כותב על עצמך בגוף שלישי,
פשוט תציג את עצמך, אנו בטוחים שלא כל
הכתבה נכונה...
בכל אופן אני שואל באמת:
האם אתה גיל גרנות תזונאי או לא ?
ואם אתה לא תזונאי אז למה אתה מייעץ לאנשים
על תזונה, כמו תזונאי העל תעודות.
בעל אופן שיהיה בהצלחה :-)

hanan אמר/ה...

למר אנונימי תגיד אתה צוחק...
המסטר "מייקל" - מייק ביקוב היה מטופל של גיל גרנות מ-ישראלבאדי ?.
מדוכר באיש מקצוע דוקטורנט אדם שעשה תראים רבים ושונים,
שלא כמו גיל גרנות שאין לו שום תואר אקדמי - בדומה למייק מושה ביקוב.
מייק (משה) ביקוב. B.Sc במדעי התזונה – פיזיולוגיה ומטבוליזם B.A
בביולוגיה מולקולרית – נוירוביולוגיה (מדעי המוח)... ועוד...
ובקשר לפרסום באינטרנט ובמדיה, אז כנראה שלגיל גרנות הבעלים של ישראלבודי
ישנו תקצים גדול יותר ממשה ביקוב.

בכבוד רב,
hanan

שלמה אמר/ה...

קילוגרם/LBS - כושר ופיתוח הגוף:
זו לא עוד שיטה. זה לא עוד שקר שמבוסס על "קשקשת" בחדר כושר. שנות לימודים רבות הושקעו במחקר ומציאת מידע מהימן כדי להביא כל אדם לתוצאה (הריאלית) אותה הוא מעוניין להשיג.
אין יום שאנחנו לא ממשיכים לחקור ולקרוא מחקרים כדי להתעדכן בממצאים חדשים ועדכניים - דבר שלא תמצאו אצל רוב אנשי המקצוע בתחום בישראל.
יתרה מזאת, אנחנו נלמד אתכם כל שלב ושלב בתהליך כדי שתדעו כיצד להסתדר בכוחות עצמכם, מבלי להיות תלויים בנו. אנו נסביר לכם באופן מופשט מדוע עשינו X בתהליך ולא Y. אנו לא נספק לכם רק תפריט תזונה ותוכנית אימונים ונשלח אתכם לדרכם - זו לא הדרך שבה אנו מאמינים. המטרה שלנו היא להעשיר את הידע שלך ולהקנות לך את כל הכלים האפשריים כדי לייעל את התהליך שאותו אתם מעוניינים לעבור.
לקביעת פגישת ייעוץ אישית בתזונה ואימונים.
https://www.lbs.co.il
שיהיה בהצלחה.

גיל שיטרית אמר/ה...

כשעיתונאית מוערכת כותבת כתבה (בעיתון הארץ) היא מסתמכת על עובדות מוצקות ולא תסתכן כפי שכתוב בתגובה כאן בהוצאת דיבה.. אז קל וחומר שהאיש הוא נוכל ולא "יועץ תזונה" או יועץ ללא תעודה מתאימה.

אנונימי אמר/ה...

אני מבינה שגיל גרנות תזונאי או לא תזונאי, רמאי, נוכל או מתחזה למה שהוא לא.
כי כשפניתי אליו בשאלות על הכתבה הנ"ל - לפני שרציתי להגיע אליו לפגישת יעוץ בתזונה... הוא אמר לי באופן אישי שהוא תבע את טלי חרותי סובר בתביעת דיבה ! והיא התנצלה בפניו בכתב וכו' ... אז אם הכתבה עדיין באיור אני מבינה שהוא לא רק רמאי ונוכל אלא גם שקרן - ושוב פעם ללא התעודות.

"גיל גרנות תזונאי" אמר/ה...

אני מציע לכל מי שרוצה לפנות לישראלבודי ולעומד בראש כלומר לבעלים - גיל גרנות "התזונאי",
פשוט לא להתלהב מהפירסומות שהוא עושה כל היום.
אלא לרשום בגוגל החיפוש: "גיל גרנות תזונאי" - כך נגלה את האמת אודותיו !

אנונימי אמר/ה...

איזה תביעת דיבה, עלק, הוא סתם פחדן שיודע לאייים.
טלי חרותי סובר כל הכבוד לך.

save_us_Y2J אמר/ה...

כל מה שאני יכול להגיד לך זה שגיל גרנות אין לו הסמכה כלשהי, ופורום "שרירים" תבעו אותו על כך, אפשר להגיד גם שהידע של גיל גרנות לא בשמיים הוא עדייין חי על אלף ואחת מיתוסים שנופצו וגם מה שכן הוא הוביל הרבה פעמים פציינטים שלו לאובר טרייניג ועוד כמה דברים (לא עלינו).
עוד מעט משה יכנס ירחיב לך על כל הנושא הקרוי גיל (מתחזה לתזונאי) גרנות, אפשר לומר גם שמשה הוא לקוח מאוד מאוכזב של גיל גרנות.

טלי חרותי - גיל גרנות אמר/ה...

להלן תגובת: טלי חרותי סובר
כמובן שאין לו (לגיל גרנטת הבעלים של ישראלבאדי) השכלה אמיתית.

טלי חרותי סובר
עורכת מדור שוק העבודה:
ניהול,יזמות, קריירה
TheMarker
052-6102303

אנונימי אמר/ה...

חחחחח גיל גרנות יקבל חזק בראש זכרו מה שאני אומר לכם האפס הזה וכל חבורת ישראלקקי השחיפולס יקבלו בראש מאוד חזק משה אח שלי אתה צדקת כל הזמן מזל שלא הלכתי לפגישות ייעוץ אצל גיל הרמאי, הנוכל והאפס המאופס שסוחט אנשים יומם וליל הוא פשוט עושה קופה על אחד ואחד וזה מעצבן אותי! יאללה חברה כולם עוברים לספורט פארם המחירים הכי זולים בהתחייבות זכרו מה אני אומר לכם!

אני אומר את זה מכיוון שראיתי את גיל לא פעם ולא פעמיים מנסה לסחוט בן אדם ולהעביר אותו לפגישות ייעוץ או אימון אישי אצל עמית ספיר השחצן, הבן אדם בא לברר על מוצר וגיל ישר דוחף לו את הפגישות ייעוץ פשוט גועל נפש בנוסף לכך האפס ניסה לסחוט גם אותי ואמר לי שמעכשיו אם אני קונה משהו בספורט פארם או בחנות מתחרה לדבר איתו ויעשה לי אותו מחיר חח מי אתה שאני ישאל אותך איפה לקנות ולמה ?!! כאילו רק השליח עולה 25 שקל והמוצר עצמו עולה 25 שקל יותר אומר שחסכתי עד כה 50 שקל ולחשוב שאני הייתי קונה קבוע הפסדתי כמה מאות שקלים כוס עמעמעמעמעמעמק אני לא אשתוק על זה אני מבטיח!!!!!!!!!

מבינים למה ישראלבודי רמאים? אל תקנו אצלם יותר בחיים שלכם

חח בנוסף לכך לגיל אין תעודה כזאת שלכל תזונאי חייב להיות ועכשיו ישללו אותו וזה יהיה כל כך מצחיק שיהיה אעשש!! יאללה בלאגן חברה!

נגמרו החאלטורות !!! - עידן ישראלבאדי נגמר
מקור: https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1840084&page=2

אנונימי אמר/ה...

הסמל האישי של BlackPoker
2,662228-06-08 BlackPoker BlackPoker מנותק
Fxp Professional
ציטוט פורסם במקור על ידי MoShE צפה בהודעה
אין אין אין מסיבה , בלי בלי בלי תעודההההההההה
להההההההה להההההההההההההההההההההה
יאלה חגיגה

אן אן אן מסיבה בלי בלי סריוס מאס אן אן אן מסיבה בלי בלי בלי סריוס מאס

נהנהנהנהנהנ!

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה סריוס מאס איפה איהפאה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה

גיל גרנות נהנ ה נהנה חח


סוף סוף יהיה אפשר להרוס תרמאים מישראל בודי:]

אנונימי אמר/ה...

הסמל האישי שלMoShE
1,438201-01-04 MoShE MoShE מנותק
Banned
להלהלהלהלהללההל
"תואר אקדמי" – כל אחד מאלה:
(1) תואר אקדמי מוכר כמשמעותו בחוק המועצה להשכלה גבוהה שניתן על ידי מוסד מוכר להשכלה גבוהה בישראל, וכן תואר שהוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה לפי סעיף 28א לאותו חוק;
(2) תואר אקדמי שניתן על ידי מוסד להשכלה גבוהה בחוץ לארץ, והמנהל הכיר בו בהתאם להוראות סעיף 9(א); לענין זה, "מוסד להשכלה גבוהה בחוץ לארץ" – לרבות מוסד בישראל שהוא שלוחה או סניף של מוסד להשכלה גבוהה הפועל מחוץ לישראל, וניתן לו רישיון לפי סעיף 25ג לחוק המועצה להשכלה גבוהה;

"תואר מומחה" – תואר שניתן לבעל תעודת הכרה בתחום מומחיות שקבע השר לפי סעיף 14;

סעיף 14 -
מומחיות 14. &n bsp; (א) השר, בהתייעצות עם הוועדה המייעצת ובאישור ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת, רשאי לקבוע תחומי מומחיות במקצועות הבריאות ואת תנאי הכשירות הנדרשים מבעל תעודת הכרה לשם קבלת תואר מומחה בתחום.
(ב) בתקנות לפי סעיף קטן (א) רשאי השר לקבוע פעולות ייחודיות ותחומים שבהם לא יעסוק אלא אדם שהוא בעל תואר מומחה באותו תחום.
(ג) לא ישתמש אדם בתואר מומחה בתחום מהתחומים הקבועים בתקנות לפי סעיף קטן (א) ולא יציג את עצמו כבעל מומחיות בתחום מתחומים אלה, אלא אם כן הוא בעל תואר מומחה באותו תחום.

מרשם בעלי תעודות הכרה 11.(א) המנהל ינהל מרשם שבו יירשמו כל בעלי תעודות ההכרה, בהתאם למקצועות הבריאות השונים (בחוק זה – מרשם); היה בעל תעודת ההכרה בעל תואר מומחה, יצוין הדבר במרשם; המרשם יכלול את שמו של בעל תעודת ההכרה ואת מספר תעודת ההכרה שברשותו, והוא יהיה פתוח לעיון הציבור באתר האינטרנט של משרד הבריאות ובכל דרך נוספת שיורה השר.

עונשין 34.העושה אחד מאלה,
דינו – מאסר שנה או הקנס האמור בסעיף 61(א)(2) לחוק העונשין:(1)משתמש בתואר מהתארים המנויים בטור ב' שבתוספת השלישית אובכל תואר הדומה לתארים אלה עד כדי להטעות, והוא אינו בעל תעודת הכרה במקצוע בריאות המנוי בטור א' שבתוספת השלישית, באותו פרט, בניגוד להוראות סעיף 3(א);
(2)מתחזה לבעל תעודת הכרה במקצוע בריאות מסוים, או משתמש בתואר או בכינוי שמשתמע מהם שהוא בעל תעודת הכרה במקצוע בריאות מסוים, בניגוד להוראות סעיף 3(ב);

הסמל האישי של BlackPoker
2,662228-06-08 BlackPoker BlackPoker מנותק
Fxp Professional
ציטוט פורסם במקור על ידי MoShE צפה בהודעה
אין אין אין מסיבה , בלי בלי בלי תעודההההההההה
להההההההה להההההההההההההההההההההה
יאלה חגיגה

אן אן אן מסיבה בלי בלי סריוס מאס אן אן אן מסיבה בלי בלי בלי סריוס מאס

נהנהנהנהנהנ!

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה סריוס מאס איפה איהפאה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה

גיל גרנות נהנ ה נהנה חח


סוף סוף יהיה אפשר להרוס תרמאים מישראל בודי:]

אנונימי אמר/ה...

גיל גרנות תזונאי או נוכל?! להלן הכתבה המלאה מעיתון הארץ https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/1.4383429

אנונימי אמר/ה...

גיל גרנות נתפס כמוכר תוספים מסוכרים וסטרואידים במסווה של תוספי תזונה, תחקיר של ערוץ 10, קישור ישיר:
https://www.youtube.com/watch?v=5OuV3v6FR94

אנונימי אמר/ה...

גיל גרנות מתחזה לתזונאי וכל פעם הוא משנה את התואר שלו מעניין מדוע?
מר גרנות רימה את אחי הקטן ומכר לו תוכנית תזונה כדי להיות שרירן ונתן לו 3 קופסאות של תוספי תזונה,
ולאחר מספר חודשים הוא הגיע לבית החולים בגלל בעיות כבדב ובכליות.
מה הייתם מציעים לנו לעשות?

משה בוקובזה אמר/ה...

הסמל האישי שלMigraine
עוד מעט משה יכנס ויגיד את דעתו עליו, אני מאמין שזה יספיק לך .

הסמל האישי שלsave_us_Y2J
כל מה שאני יכול להגיד לך זה שגיל גרנות אין לו הסמכה כלשהי, ופורום "שרירים" תבעו אותו על כך, אפשר להגיד גם שהידע של גיל גרנות לא בשמיים הוא עדייין חי על אלף ואחת מיתוסים שנופצו וגם מה שכן הוא הוביל הרבה פעמים פציינטים שלו לאובר טרייניג ועוד כמה דברים (לא עלינו).
נ.ב
עוד מעט משה יכנס ירחיב לך על כל הנושא הקרוי גיל (מתחזה לתזונאי) גרנות, אפשר לומר גם שמשה הוא לקוח מאוד מאוכזב של גיל גרנות וישראלקקי.

MoShE
אין לו שום הסמכה פורמלית בתחום התזונה , תבקש ממנו נראה מה הוא יגיד לך (בד"כ זה "אני אביא מחר" )
אין לי מה לומר נאמר הכל , לא ממליץ...

AdAm _AdAm
מנהל פורומים כושר ופיתוח הגוף & ספורט כללי לשעבר
עזוב את זה גם שהכל פגישה איתו יקרה גם אין לו הסמכה.
יש לך רבים אחרים.
גיל גרנות הפך להיות תזונאי בעקבות קריאת מאמרים, אני יכול להרשות לעצמי להגיד לך שמשה אף יש לו יותר ידע מגיל גרנות והוא מתבסס על מחקרים מח"ול שנפצו מ"ס מיתוסים שגיל חיי איתם עד היום.

https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1703105

אנונימי אמר/ה...

תקנו אותי אם אני טועה, אבל מה ההבדל בינו לבין חלי ממן. גם חלי ממן - לא תזונאית קלינית ויש לה 40000 איש בקבוצות. גם חצי שיריה - לא תזונאית קלינית. אין חובה על פי חוק להיות תזונאי קליני כדי להרצות על תוזנה. כל עוד הוא לא מציג את עצמו כתוזנאי קליני - והוא לא. אין עם זה שןום בעיה. ובלי קשר, נראה לי שהוא אוכל בלי מלח כל ילדה בת 22 שסיימה כרגע לימודי תוזנה קלינית ואין לה עשיריתי ניסיון מקצועי ממה שיש לו....

אנונימי אמר/ה...

גיל גרנות מתחזה לתזונאי
קישור לסרטון של גיל גרנות רמאי מתחזה לתזונאי:
https://www.youtube.com/watch?v=fnOKJNP6Rqs

גיל גרנות, יועץ כושר ותזונה והבעלים של חברת ישראל בודי, מסביר שבשלב הראשון חשוב להציב יעדים ריאליים ולא מוגזמים. "ירידה נכונה במשקל, יותר נכון במסת השומן ולא במסת השריר יכולה לעמוד על קצב של 400-700 גרם בשבוע", הוא אומר. "אם תרדו מעבר לכך סביר להניח שתאבדו מסת שריר ונוזלים ובסופו של דבר תפגעו בחילוף החומרים שלכם". לכן, בחרו לכם מטרה וראו מדי שבוע האם באמת יש התקדמות. אפשר גם להשקיע אפילו מעבר לבדיקה במשקל ולהיוועץ באיש מקצוע כדי לבצע בדיקות נוספות שיכולות להעיד על התקדמות (או להיפך).

שלושה אימונים בשבוע
הצבתם מטרות? תתחילו לעבוד. "צריך להתאמן לפחות שלושה אימונים בשבוע", אומר גרנות. "כאשר מומלץ לשלב בכל פעם 30-60 דקות של אימון כוח או אימון משקולות ו-20-40 דקות של אימון אירובי". אם המטרה שלכם היא לרזות ולהתחטב שימו דגש על הפן האירובי שבאימון, ואם המטרה היא לשפר את הסיבולת או את הכוח, הקפידו לבצע את האירובי באינטנסיביות גבוהה מהרגיל. באירובי הכוונה היא לריצה, אופניים וכד'. בכוח הכוונה היא לפק"לים בעיקר (מתח, משקולות, כפיפות בטן, שכיבות סמיכה).

לפי גיל גרנות הנוכל או תזונאי, יש להתמקד בקבוצות השרירים הגדולות ביותר בגוף, אלו יתנו את העומס והשינוי הגדול ביותר. למשל: חזה (שמיכות סמיכה), גב (מתח), רגליים (סקווטים, עומדים ומתיישבים בחזרה עם כיסא נמוך מאחורה) ורק אח"כ – כתפיים (הנפת משקל כלשהו מעל הראש) וידיים (שכיבות סמיכה). "קשה באימונים קל בים", הוא מוסיף. "אל תתביישו לקרוע את התחת באימון ולהתאמן הכי חזק שאתם מסוגלים. אם תרחמו על עצמם לא תגרמו לשינוי". עם זאת, נדגיש, מומלץ להתאים את תוכנית האימונים על ידי איש מקצוע לכל מתאמן על פי הדרישות והיכולת האישית.

שכיבות סמיכה עם משקולות
חשוב: להתחיל מהחזה ולסיים בידיים | צילום: poco_bw, Istock
יותר חשוב מהתרגילים: תזונה נכונה
אוקי, אז התאמנתי. זהו? לא! "תתאמנו עד מחר, אבל אם התזונה שלכם לא תתאים ולא תספקו לגוף את הדלק המתאים לכל אותה הפעילות שאתם מתכוונים לעשות, זה לא יהיה שווה כלום, פשוט תתקעו במקום", אומר גרנות. "התזונה מהווה 70 אחוז מההצלחה שלכם ולכן אסור לזלזל בה". החוכמה היא לבנות לכל אדם את התפריט המתאים לו ביותר, מסבירה ד"ר שפר. חשוב להתאים את התפריט לסדר היום של אדם ולסגנון חייו. למשל, אדם שהולך הרבה למסעדות – שיקבל ייעוץ על אכילה נכונה במסעדה. לדבריה אפשר למצוא מגוון גדול של מתכונים טעימים שממש לא מרגישים כמו דיאטה, כגון: פיצה, לזניה, פהיטאס ופסטות.

שתו מים, תשכחו מבלי מיץ וקולה
היא ממשיכה בתפקידה (החשוב, יש לומר) ומוסיפה שרצוי לשתות הרבה מים ולוותר על שתייה מתוקה. לדבריה, "שתיית מים עוזרת לניקוי הגוף ומפחיתה את תחושת הרעב. חשוב לשתות לפחות 8 כוסות מים במהלך היום ולוותר לחלוטין על שתייה מתוקה. הוכח שוויתור על שתייה מתוקה יכול לחסוך אלפי קלוריות בשנה ולעזור לירידה במשקל".

חשוב להקפיד לאכול יותר משלוש ארוחות ביום. ההמלצה היא חמש. בוקר, צהריים, לפני אימון, מיד לאחר אימון, ערב או לפני השינה. בצורה הזאת מאיצים את המטבוליזם, שומרים על רמות אנרגיה מאוזנות ומגבירים את תחושת השובע, אומר גרנות. כל ארוחה, לפיו, אמורה להכיל בין 200-500 קלוריות. כמובן שיש להתאים את כמות הקלוריות לכל אדם ואדם וזאת ניתן לעשות לפי המחשבונים.
כוס קפה בתור ארוחת בוקר? תופס
ד"ר שפר מדגישה: לא לוותר על ארוחת הבוקר. היא גורמת לגוף להתחיל לעבוד ומגבירה את קצב חילוף החומרים, לכן חשוב לא לדלג עליה ולהכניס לגוף משהו קטן על הבוקר. "אפשר לבחור בפרוסת לחם עם גבינה, יוגורט, משקה בוקר, או אפילו בכוס קפה עם הרבה חלב", היא אומרת. בנוסף, אם אתם מתאמנים בבוקר, אל תגיעו לאימון על בטן ריקה; כדאי לאכול חצי שעה לפני אימון בכדי להגיע במצב אופטימאלי. ואל תהרסו את תוצאות האימון בגלל שלא אכלתם נכון אחריו. "אימון כוח מצריך ארוחה עתירת חלבון בכדי לבנות את השריר", היא אומרת. ולכן, לדבריה, מומלץ לצרוך כ-20 גרם חלבון לאחר האימון, ולא לשכוח את הפחמימות. לכן במקרה כזה חשוב לדאוג לארוחת בוקר מזינה כמו סנדביץ' עם טונה, סנדביץ' עם חביתה וגבינה, או שייק חלבון ופירות.
אמרו לכם את זה כבר: חלבון בכל ארוחה

אנשים חברות ועוד אמר/ה...

אינפורמטיקס מעניקה שירות ייחודי עבור נפגעי כתבות טלי חרותי סובר. ניתן להיכנס לאתר וליצור קשר לצורך דחיקת אזכורים שליליים של העיתונאית:
https://informatix.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a7%d7%aa-%d7%9b%d7%aa%d7%91%d7%94-%d7%98%d7%9c%d7%99-%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%91%d7%a8/