דוקטורט עם גברת טלי חרותי-סובר... אתם מוזמנים להגיב כאן למטה! בעד ונגד?! וכמובן מומלץ לטוב ולרע עם ראיות! וכאן לא ימחקו לכם את התגובות ! ! !

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

טלי חרותי-סובר אישה בורחת מבשורה

אישה בורחת מבשורה

אישה שחייה עומדים במרכזו של טור מאת טלי חרותי-סובר, עיתונאית בכירה ועורכת ב”דה מרקר”, זועמת: ”פגעה באנשים שלא התכוונו בשום דרך ואופן למצוא את עצמם בעיתון”

מקור: http://b.walla.co.il/item/2682432

אישה שחייה עומדים במרכזו של טור מאת טלי חרותי-סובר, עיתונאית בכירה ועורכת ב"דה מרקר", טוענת ששוחחה עם חרותי-סובר על חייה מבלי שידעה שמדובר בעיתונאית ונדהמה לגלות את הדברים מתנוססים באתר "הארץ". באתר סרבו לבקשתה להסיר מהאוויר את הטקסט, שהתפרסם בבלוג "אישה עובדת" שמתפרסם בזירת הבלוגים של הארץ  וגרם לה לדבריה "מבוכה גדולה".
חרותי-סובר והאישה ("המהנדסת", כפי שהיא מוצגת בעילום שם בטור) נפגשו לקראת כניסה לסדנת שתיקה. האישה שיתפה את חרותי-סובר בהלך חייה, עזיבת המקצוע והמגורים לצורך מעבר לדרום עם בעלה. חרותי-סובר קיבלה ככל הנראה השראה מסיפורה של האישה לטור על ויתור קריירה מצד נשים לטובת חיי משפחה. בין היתר היא כתבה כי "שוק העבודה יצחק לה בפנים. היא תישאר בחצי משרה מבאסת אליה הולכים ברגל, ולא ממש צריך להתאפר, תיקח את הילדים אחרי הצהריים לחוגים, וכשבעלה המפרנס ישוב מעבודתו, יוכלו להחליף ביניהם פיסות לא מעניינות של רכילות על השכנים. אולי היא 'תתפתח'. תיקח קורס בישול, או מקרמה, או משהו רוחני. ואולי לא. הגשמה עצמית, החלק העליון של פירמידת מאסלו, כנראה כבר לא תהיה שם. היא ויתרה. יש לה בעל. זה מספיק", כתבה, במילים שהתפרשו אצל האישה כעלבון צורם.

חרותי-סובר: "את החשיפה עשתה הגברת לעצמה"

שמה של האישה לא הוזכר, כאמור, אולם צוין כי היא מהנדסת בת ארבעים מיישוב קטן בדרום ועובדת באוניברסיטה. לוואלה! ברנז'ה היא סיפרה היום כי הדברים גרמו לה מבוכה רבה, וכי היא כועסת מעצם הפרסום והתגובות שנלוו לו. "לפני תחילת הסדנה שוחחנו, שיחה אישית ופרטית לחלוטין, שיחה בה שיתפתי את טלי בפרטים אישיים ביותר עלי", היא מספרת. "בשום שלב בשיחה טלי לא ציינה בפני שהיא עיתונאית או שהיא מתעתדת לצטט את שאמרתי בבלוג שלה. הפוסט שלה מלא באינפורמציה עלי, כך שאנשים שמכירים אותי, גם כאלה שלא יודעים שהשתתפתי בסדנה, זיהו אותי ופנו אלי לספר לי עליו".
"אני חשה מבוכה גדולה. גם מתוכן הדברים המרושעים שנכתבו עלי, וגם מעצם החשיפה", היא מציינת ומוסיפה כי פנתה לאתר "הארץ" בבקשה להסיר את הפוסט או לפרסם התנצלות, אך נענתה בשלילה. "התחושה היא שהגב' חרותי-סובר כותבת מה שבא לה בלי לתת לאנשים אחרים את האופציה ההוגנת להגיב ותוך פגיעה באנשים שלא התכוונו בשום דרך ואופן למצוא את עצמם בעיתון", הוסיפה.
טלי חרותי-סובר מסרה בתגובה: "הפוסט שלי דיבר על תופעה גנרית, וזכה ללא מעט תגובות מנשים שמבינות את הנושא לעומק, והזדהו איתו. את החשיפה עשתה הגברת לעצמה, והיא ממשיכה לעשות זאת בכל מקום ברשת (כנראה שזה נעים). אני מתנצלת אם נפגעה, ומאחלת לה אושר ועושר והרבה הצלחה".

תגובות

 הוסף תגובה
  • תגובות הוסף תגובה
    51
    חרותי סובר היא המלשנית החדשה (שיימינג) שהיא נבלתם
    פניני16 בדצמבר 2015, 09:38
    של הפשיסטים החדשים. הם מלשינים על נשוא מטרתם וכך חושבים שיעלו את קרנם בעיני אחרים, מנהליהם או חבריהם למקצוע. היום קוראים לזה "שיימינג" אך בתקופת מוסוליני זו היתה ההתנהגות המקובלת. אזרחים מלשינים על חבריהם רק בכדי למצוא חן בעיני השלטון וחבריהם למפלגה. ולעזזאל התוצאה.

    50
    אין לה בעיה להרוס חיים של אנשים ללא סיבה! כנסו....
    חיים29 באפריל 2015, 14:00
    אני בדיוק מסיים שיחה עם טלי כבעל עסק, שכנראה אחד מהלקוחות החליט שהוא לא מרוצה משירותי ( מתוך מאות ) היא לא הפסיקה שנייה לתקוף אותי! לא הסכימה לשמוע את הצד שלי בסיפור אפי' רגע, לא הורידה את הצעקות, הבוז, והזלזול מולי אפי' שנייה. אני לא ידעתי מעולם מי זאת רק עכשיו אני קורא את התגובות ומבין לאיזה בור נפלתי. ( "היא באמת אמרה לי בשיחה חבל שלא בררת לפני זה עם מי אתה מדבר" ) יצאתי עם הרגשה שמדובר במישהי שאין לה בעיה לרגע להרוס חיים שלמים של אנשים, היא לא היתה אוביקטיבית אפי' לרגע! לאחר קריאת התגובות אשמח לאסוף אנשים שנפגעו ממנה שלא כהוגן ולשמוע מהם עוד.

    49
    לטלי חירותי סובר
    רינה28 באוקטובר 2013, 09:20
    אני מאד מקווה שאת קוראת את התגובות בכתבה הזאת ומבינה את עומק התיעוב של הרבה אנשים כלפייך. את פוגעת בלי אבחנה באנשים סביבך והבעיה הכי גדולה שנתנו לאישה כמוך עט ופלטפורמה לפרסמם את כל הרעל שלך. אני מאד מקווה שתבחרי הפעם לנסוע לאיזה סדנה של ניקוי רעלים תחזרי עם תובנות שהחיים יפים ואפשר ליהנות מהם גם בלי לפגוע בכל מי שסביבך.

    48
    למהנדסת
    דלית04 באוקטובר 2013, 08:34
    ריגשת אותי בתגובה הנפלאה שלך, נהגת בגדלות נפש ובאמת נשאר רק לחמול את טלי , אישה קטנה ומלאת קנאה.

    47
    באמת שמדובר באישה בעלת יצר רע
    אלון ה04 באוקטובר 2013, 05:39
    אני זוכר שפעם היו לי חילופי דברים איתה בנוגע לאופן שבו נחשפה פרשת עמנואל רוזן והיא הייתה בין אלו שמצדדים בהדס שטייף, שצריך להתייחס אליה באופן סלחני. כשקבלתי על הדברים שלה, אז ממש חטפתי ממנה בגלל שאני לא מסכים לה.

    46
    למהנדסת - את מהממת! כל הכבוד. אני מחזקת אותך!
    המתכנתת03 באוקטובר 2013, 23:47
    ואל תקחי את השטויות של טלי קשה.

    45
    תגובה לטלי מתוך הבלוג
    המהנדסת03 באוקטובר 2013, 11:57
    אוי טלי טלי, אשה עצובה שכמוך. אני המהנדסת. כן, כן, אותה אחת שכנראה מספיק עניינה אותך כדי שלא תעסקי במאורע שלשמו התכנסנו באותו סוף שבוע בקיבוץ עין דור. נפגשנו על כוס קפה וסיגריה, רגע לפני השקט הגדול. פגשתי אישה עצובה, ממורמרת, מלאה בעצמה וברוחניות המעושה שלה ("אני כל שנה בהודו" אמרת לי. אם כבר מדברים על מי מממן מה…). מלאת ביקורת על כל העולם ואשתו, על התנאים בסדנה, על "נשות קיסריה העליזות שהולכות אחרי הבעלים שלהם", על האנשים שהגיעו לסדנה. בדיוק האישה שאת מתארת בכתבה שאני אהפוך להיות בעוד כמה שנים. כבר אז חמלתי עליך. ואחרי הכתבה הזאת העצב שלי רק התגבר. צר לי עליך! אני מאחלת לך, מכל הלב, להיות יום אחד במקום שלי. מקום רגוע, שליו, אוהב ומקבל. מקום שמאפשר לנשום, או לצאת לסדנה של סופ"ש בפרגון מלא של כל בני המשפחה. מקום שלא מונע על ידי תסכול שמחופש לאג'נדות פמיניסטיות עלאק. מקום שנותן את האופציה לבחור. באמת לבחור. ולא לתת לאג'נדה, או לחיים, לבחור עבורך. יכולתי לכתוב פה תלי תלים של מילים שמצדיקות את הבחירות שלי, שמתארות את הדברים כמו שהם באמת ולא בצורה פשטנית ומעוותת כמו שעשית בטור שלך. אבל אין לי צורך. שלם ושליו לי As Is. יכולתי גם לכתוב תלי תלים נוספים של מילים על ההתנהגות הלא מתחשבת שלך בחדר במהלך אותו סוף השבוע, התנהגות בגינה "סבלתי ולא מצאתי מנוחה". אבל גם זה לא רלבנטי. זה בינך לבינך ואת צריכה בסוף לחיות עם עצמך וללכת לישון עם עצמך בלילה. לקחת סיפור של אישה אחת שפגשת לחמש דקות, והלבשת אותו על ראיית העולם ה"פמיניסטית" שלך בלי לתת לעובדות לבלבל אותך. לא שזה הפתיע אותי, הרי ככה זה עיתונות. צהובה ולא מדויקת. רק חבל שאמהות קוראות את הכתבה/ות שלך, בהם מתוארת מציאות אחת שאין בלתה, כזאת בה חיים במרכז ורודפים אחרי הכסף והחומר, מציאות בה האישה חייבת לצאת ולעבוד כי רק עבודה מביאה להגשמה עצמית (כנראה שחיים שלמים בקיסריה הקפיטלסיטית עושים את זה לבנאדם, תבואי ליום יומיים בדרום ותלמדי מה זאת הגשמה עצמית שלא דרך כסף) ולא יודעות שיש גם דרך אחרת. ועכשיו, אלך לחבק את ילדי האהובים רגע לפני השינה אחרי יום מדהים במחיצתם, יום בו למדתי על בודהיזם ורוחניות יותר ממה שאת תוכלי ללמוד גם אם תעברי לחיות במנזר. אח"כ אלך לדבר עם בעלי קצת על בודהיזם, הרי הוא "רשם אותי לסדנה" (אין לנו ממש עניין בלרכל על השכנים. אנחנו אוהבים אותם מדי. ככה זה פה בישוב הדרומי שלנו), ואודה למי שזה לא יהיה שם למעלה שסידר לי את הקלפים האלה. מאחלת לך רק טוב ותחייכי, זה יותר טוב מבוטוקס!

    44
    תגובה ל35
    טלי, זאת את?03 באוקטובר 2013, 11:52
    מרתקת? נוגעת בדברים אמיתיים?? כותבת ללא פחד וצביעות??? את בטוחה שאת מדברת על אותה אחת שכתבה פוסט משתלח, לא מגובה בשום עובדה, מחקה לאחריו תגובות וחסמה את האפשרות להגיב? זאת עיתונאית שכותבת ללא פחד וצביעות? שלא לדבר על רמתו הירודה של הפוסט, שנקרא כמו תרגיל בעיתונאות של כיתה ז' בערך. נו באמת...

    43
    תגובה מדהימה שפורסמה בבלוג המרושע שלה
    שרון03 באוקטובר 2013, 11:49
    עיתונות! איזה יופי של מקצוע: נתקלים במישהו בכניסה לסופר והופ יש לנו אייטם על פמינזם, שובינזם, בודהיזם, הפרשי השכר בין אישה לגבר, אמהות עובדות- כן או לא, התעללות, הזנחה, מעמד האישה, העשירון העליון, העשירון התחתון או כל נושא שכדאי להקיא עליו כמה מילים כי זה נחשב תרבותי, אקדמאי, וחייבים שייצא טור בנושא שיידעו שאת (טלי חרותי סובר) חלילה וחס לא עוסקת בבטלינזם ואדיוטיזם ואת מגשימה את עצמך בסדנאות שתיקה (רק כדי שאחר כך יהיה לך הרבה מה להגיד). איזה כיף לזרוק עובדות חסרות כ

תגובה 1:

רינת אמר/ה...

אני מאד מקווה שאת קוראת את התגובות בכתבה הזאת ומבינה את עומק התיעוב של הרבה אנשים כלפייך. את פוגעת בלי אבחנה באנשים סביבך והבעיה הכי גדולה שנתנו לאישה כמוך עט ופלטפורמה לפרסמם את כל הרעל שלך. אני מאד מקווה שתבחרי הפעם לנסוע לאיזה סדנה של ניקוי רעלים תחזרי עם תובנות שהחיים יפים ואפשר ליהנות מהם גם בלי לפגוע בכל מי שסביבך.